2021-02-28, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Någon som uppfattade vem den tredje person var som skulle ha köksveckan?

Tanja, Emelie och?

peddot tror jag
2021-02-28, 13:50
Medlem
haha vilken underhållning ni bjuder på härinne aldrig skrattat så mycket flashback blir bara sjukare och sjukare tyvärr
2021-02-28, 13:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Tanja kan nog tänka sig att ligga med Simon eller Judith eller vem som helst, så so what?

Det kan hon inte. Med tanke på att hon låg i Simons famn inatt vid soffan och även sa att hon skulle kunna med Pedram.
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Någon som uppfattade vem den tredje person var som skulle ha köksveckan?

Tanja, Emelie och?
Adrian
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Har Pedram och Tess pratat öht idag?
Ja, när Tess sminkade sig. Slutade med en kram där hon fick säga 'Det räcker nu.' för att han skulle släppa.
2021-02-28, 13:52
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Det är helt uppenbart men alla här inne är så tända på Therese att de inte ser längre än hennes tuttar. Klart att hon blev ledsen när Pedram valde att mysa med Tanja istället. Det vet man ju själv att det är jobbigt att vara tvåa på bollen. Jag tycker hon borde hångla upp Pedram och gränsla honom för att få saken ur världen bara. Hon behöver få utlopp för sin frustration

Det är en kombination av att de är tända på den fina svenska duktiga Therese och att målet för hennes intresse är en simpel blatte. Det orsakar kortslutning i simpla hjärnor och det visar sig i form av intensivt hat utan någon som helst förankring i verkligheten.
Medlem
Lunatics avatar
Fan va tyst Nardos har varit sedan tjafset med Simon.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Det är helt uppenbart men alla här inne är så tända på Therese att de inte ser längre än hennes tuttar. Klart att hon blev ledsen när Pedram valde att mysa med Tanja istället. Det vet man ju själv att det är jobbigt att vara tvåa på bollen. Jag tycker hon borde hångla upp Pedram och gränsla honom för att få saken ur världen bara. Hon behöver få utlopp för sin frustration

Jag tror inte alls hon är intresserad av Pedram. De båda har bara lätt för att börja jiddra på fyllan, de har aldrig bråkat och tjafsat när de är nyktra.
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Det är en kombination av att de är tända på den fina svenska duktiga Therese och att målet för hennes intresse är en simpel blatte. Det orsakar kortslutning i simpla hjärnor och det visar sig i form av intensivt hat utan någon som helst förankring i verkligheten.

Är du här för att moralisera eller för att diskutera Big Brother?
2021-02-28, 13:53
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Fan va tyst Nardos har varit sedan tjafset med Simon.

Skönt.
Medlem
Lissabonfires avatar
Stämmer Narnias påstående att hon är oskuld? någon som kan styrka hennes påstående? Känns väldigt tveksamt.
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Ja, när Tess sminkade sig. Slutade med en kram där hon fick säga 'Det räcker nu.' för att han skulle släppa.

Hon sa det räcker nu som att det räcker med att vi tjafsar, saken är utagerad inte det räcker nu som i sluta våldta mig. Men återigen, man ser vad man vill se det visar du och många andra här inne tydligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in