Citat:
Ursprungligen postat av
Tanakh
Aggresiv var han ju verkligen inte speciellt inte i sovrummet. Han pratade mestadels med Simon när plötsligt Therese la någon kommentar om han o Tanja från tomma intet och han konfrontera henne helt korrekt med "varför igår av alla nätter så har du inte öronproppar när du haft det varje natt?"
*snip långt inlägg*
Edit: Judith säger nu att hon inte kunde sova igår pga Therese onödiga tjafs och ska ta ett snack med henne. Thereses dubbelmoral låtsas att det handlar om öronproppar och sömnbesvär men så förstörde hon andras sömn.
I vissa delar håller jag med dig men han var absolut aggressiv i vissa delar. Luis sa inte spontant utan Tess frågade Luis men fick inte svaret hon ville ha.
Sen glömde du det viktigaste, när Pedrams "Vill jag knulla så knullar jag och du kan inte göra något åt det" och andra liknande saker med samma slutkläm och sen säger "Ställ rätt fråga så får du svar". Vad menade han med det?
Jag håller med om att det är några hundar begravda i Danmark i deras relation men han tar till sin psykoblick för att försöka tysta henne och det suger!
Sen springer Pedram och är offerkofta vilket är sjukt patetiskt.
Jag håller på och läser ikapp så ni har säkert redan avhandlat det här men Ponne är riktigt skarp ibland, när han pratar med Tess i poolrummet idag på morgonen. Han ser den pöjken.