2021-02-28, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
mössan var ju en riktig torris inmed en riktig jävla skogshuggar hunk till brudarna

Typ som den där Daniel som var med ett år. Hade stor kuk enligt damerna i huset och visste hur man använde den. Var kraftigt byggd och visste hur m förförde damer
2021-02-28, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Okey, så du är arbetslös men har ändå råd med Foodora och UberEats tre gånger om dagen plus att du har råd med big brother live och en Ipad. Har du vunnit på lotto?

ja jag har råd med allt du räknade upp X2
2021-02-28, 12:53
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
citera gärna mig när jag kallat honom för tishko? misshandlat kvinnor? etc etc håll isär din kärlek för peddot och dina grundlösa anklagelser mot mig.

ja det har förekommit snack om det i tråden men som sagt citera mig gärna när jag gjort det

Du skrev endast tidigare idag att han var ”aggressiv” i tjafset med Therese igår när han i verkligheten inte ens visade tillstymmelse till aggressivitet. Therese däremot var väldigt aggressiv och högljudd och på vägen till våldsam men det skrev du inte ett ord om.
2021-02-28, 12:53
Medlem
Citat:
ja jag har råd med allt du räknade upp X2

Right. Du är ungefär lika sanningsenlig som herr Pedram
2021-02-28, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Right. Du är ungefär lika sanningsenlig som herr Pedram

det finns bidrag att få i detta landet sen tjänade jag jävligt bra en gång i tiden vilket gör att jag aldrig mer behöver jobba 40 timmars vecka
2021-02-28, 12:55
Medlem
Lissabonfires avatar
Jag hoppas verkligen att någon tar tag i Luis, tar med honom till gymmet och börja motionera. Det ser ut som att han snart kolar.
Knappt så kroppen orkar hålla uppe ögonen åt karln.
2021-02-28, 12:56
Medlem
EasyJoes avatar
Pedram och Therese tjafs - "I'm gonna do what ever the fuck I want"

If I wanna fuck, I fuck.. BB 2021

https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/pedram-och-therese-tjafs-im-gonna-do-what-ever-the-fuck-i-want/13324163
2021-02-28, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Du skrev endast tidigare idag att han var ”aggressiv” i tjafset med Therese igår när han i verkligheten inte ens visade tillstymmelse till aggressivitet. Therese däremot var väldigt aggressiv och högljudd och på vägen till våldsam men det skrev du inte ett ord om.

ja han var aggresuiv vad har det med tishko att göra? som sagt fram med mina citerade inlägg om nämnda herre annars kan du hålla käften om det
2021-02-28, 12:57
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
ja han var aggresuiv vad har det med tishko att göra? som sagt fram med mina citerade inlägg om nämnda herre annars kan du hålla käften om det

Han var inte aggressiv alls. Alltså inte ens lite aggressiv så det möjligen skulle kunna misstolkas ens.
2021-02-28, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EasyJoe
Pedram och Therese tjafs - "I'm gonna do what ever the fuck I want"

If I wanna fuck, I fuck.. BB 2021

https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/pedram-och-therese-tjafs-im-gonna-do-what-ever-the-fuck-i-want/13324163

Så jävla nice citat. Bra att de också lagt upp det så alla får se hur muppiga dom är
2021-02-28, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Han var inte aggressiv alls. Alltså inte ens lite aggressiv så det möjligen skulle kunna misstolkas ens.

då har du anttingen aldrig träffat en aggresiv person eller så har du inte sett situatonen
2021-02-28, 12:59
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Jag hoppas verkligen att någon tar tag i Luis, tar med honom till gymmet och börja motionera. Det ser ut som att han snart kolar.
Knappt så kroppen orkar hålla uppe ögonen åt karln.
Luis kom överens med Adrian igår om att de ska börja träna tillsammans på måndag. Var nåt om att Luis skulle skaffa en agent + att han vill/behövde det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in