2021-02-28, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Så inga toa-raster eller matraster? Utan du sitter klistrad i tv-soffan minst 16 timmar per dygn enligt utsago. Du ser inte det orimliga i ditt påstående?

klart man går på toa men där kör man ipaden mar kan man käka samtidigt finns att beställa men jo jag snittar nog minst 16 timmar om dagen MINST
2021-02-28, 12:47
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
om du har en förankring till verkligheten så ser du att pedram är en sliskig äcklig jävel en riktig mupp

Jag kan köpa sliskig och mupp då de är åsikter (även om du har fel där också) men det stannar ju inte där, inte ens i närheten.

Det är prat om hans bakgrund, anklagelser om att han misshandlat kvinnor, han kallas nya Tishko etc etc kan fortsätta mycket mer men poängen är att det är LÅNGT över vad som är acceptabelt och har bara en enda grund - djupt och blint hat.
2021-02-28, 12:47
Medlem
mössan var ju en riktig torris inmed en riktig jävla skogshuggar hunk till brudarna
2021-02-28, 12:48
Medlem
Lissabonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Kan inte ha varit långvarig för nu sitter tönten där med sin fula mössa igen. Kommer göra allt i min makt att han ska ut så länge han går runt med den där mössan. Jag har hellre kvar Narcos än honom.

Nej, det var en väldigt kort stund, han visade sin frisyr till Simon.
Trodde han var flintis, men de var han ej, killen har ju hår.

Adrian skall klippa Simon strax, då lär vi säkert få se frisyren igen.

Jag håller med, han måste börja ta av sig mössan ifall han vill vara kvar.
Snart kommer deltagarna börja störa sig också.
2021-02-28, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja, men tycker du Nardos känns som en finsmakare som gått igenom hundratals sorter för att komma fram till ett beslut? Hon är typ 20 år och ett förortsbarn.

Det sa jag inte. Däremot tror jag precis som du säger att hon är influerad av gangsterromantik. Ungefär som människor som dricker Dry Martini för att Bond gör det. Eller att man dricker JD och Cola för att rockstjärnor gör det
2021-02-28, 12:49
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Sorry Pedram men du ger lite sliskiga vibes.
Respekt till Emilie att hon ser igenom Tishko Ahmed.
Medlem
ortizs avatar
Jag gillar fan Pedram starkt! Favoriten har blivit Simon sjukt nog. Nardos är kul för det kan spåra nära som helst
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Jag kan köpa sliskig och mupp då de är åsikter (även om du har fel där också) men det stannar ju inte där, inte ens i närheten.

Det är prat om hans bakgrund, anklagelser om att han misshandlat kvinnor, han kallas nya Tishko etc etc det är LÅNGT över vad som är acceptabelt och har bara en enda grund - djupt och blint hat.

citera gärna mig när jag kallat honom för tishko? misshandlat kvinnor? etc etc håll isär din kärlek för peddot och dina grundlösa anklagelser mot mig.

ja det har förekommit snack om det i tråden men som sagt citera mig gärna när jag gjort det
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
mössan var ju en riktig torris inmed en riktig jävla skogshuggar hunk till brudarna

Varför? Han kanske inte finner dom något speciellt? Alla människor är inte lika lösaktiga av sig.
2021-02-28, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Det är ju hans personlighet. Förmodligen därför han fick vara med. För att han är en karaktär som man antingen hatar eller älskar
Förstår inte hur man skulle kunna älska en sån karaktär...
2021-02-28, 12:50
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Respekt till Emilie att hon ser igenom Tishko Ahmed.

Emelie, damen med en personlighet som ett salladsblad och livserfarenhet som en 9 åring blev helt plötsligt en människokännare här
2021-02-28, 12:51
Medlem
Det är första året jag kollar bb men en fråga till er här, hur brukar folk må när allt är slut efter 100 dagar
Måste ju bära med dig skit

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in