2021-02-28, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Nej det gör du inte, det är fysiskt omöjligt. Tror nog vi snittar lika många timmar om dagen. Det ändrar inte min poäng.

du sa du snittade 8 timmar av dagen jag kan lova att jag ser minst det dubbla mot vad du gör
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jo när den andra kollar så sover den andra vilket gör att vi aldrig missar något

Har ni delat upp det i 12-timmarsskift med liverapport eller hur funkar det?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Har ni delat upp det i 12-timmarsskift med liverapport eller hur funkar det?

det stämmer
2021-02-28, 12:42
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Vore ju inte direkt långsökt. Hennesey är riktigt gott och anses väl som en av de bättre cognacsorterna. Vad hade hänt om hon sagt "Jag dricker bara moet eller dom perignon istället

Då hade hon vart ”en negerslyna som horat ut sig till rika snubbar och lärt sig gilla champagne tack vare dom”
2021-02-28, 12:42
Medlem
Har inte kollat sen Pedram såg ut som Skogsturken men Tess måste verkligen ha gjort bort sig om hon har fått Pedram att se bra ut
2021-02-28, 12:43
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
du sa du snittade 8 timmar av dagen jag kan lova att jag ser minst det dubbla mot vad du gör

Ändrar inte min poäng. Du är förblindad av hat med totalt noll förankring i verkligheten.
Medlem
Citat:
Eller, hör och häpna nu, så tycker hon om Hennessy helt enkelt? Ni rassar kan ju verkligen få det mest oskyldiga att handla om neger och orten etc etc helt.

Det tror jag inte, det är en konjak av många. Varför hon fastnat för just den är för att hon är skadad av amerikansk getthokultur. Det är hon. Jag har sett tjafs. Nardos är verkligen urtypen av människa som hamnar på Sergels torg och protesterar mot rasism och slaveriet när BLM uppmärksammar hur en knarkare i USA dör i ett polisingripande.

Ironiskt när hon är etiop, ett land som avskaffade slaveriet på typ 40-talet. Hon har förmodligen slavägare som släktingar men identifierar sig ändå med svarta i USA.
Medlem
Sjukt kul att Narcos säger att Adrian skulle älska Zanzibar och säger at hon varit där en gång. Häromdagen sa hon att hon INTE varit där men vill åka dit för hennes kompis har hus där.
2021-02-28, 12:44
Medlem
Citat:
Ändrar inte min poäng. Du är förblindad av hat med totalt noll förankring i verkligheten.

om du har en förankring till verkligheten så ser du att pedram är en sliskig äcklig jävel en riktig mupp
2021-02-28, 12:44
Medlem
Citat:
det stämmer

Så inga toa-raster eller matraster? Utan du sitter klistrad i tv-soffan minst 16 timmar per dygn enligt utsago. Du ser inte det orimliga i ditt påstående?
2021-02-28, 12:45
Medlem
Citat:
Vore ju inte direkt långsökt. Hennesey är riktigt gott och anses väl som en av de bättre cognacsorterna. Vad hade hänt om hon sagt "Jag dricker bara moet eller dom perignon istället

Ja, men tycker du Nardos känns som en finsmakare som gått igenom hundratals sorter för att komma fram till ett beslut? Hon är typ 20 år och ett förortsbarn.
2021-02-28, 12:46
Medlem
Citat:
om du har en förankring till verkligheten så ser du att pedram är en sliskig äcklig jävel en riktig mupp
Det är ju hans personlighet. Förmodligen därför han fick vara med. För att han är en karaktär som man antingen hatar eller älskar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in