2021-02-28, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Jag pratar om det rena hatet mot Pedram från incel-ligan här inne. Många medlemmar men ordförande är allanmadsen och styrelseordförande är HatarIslam.

Jag kollar live minst 8h om dagen (tragiskt jag vet) så jag vet precis hur Pedram är han är inte i närheten av att förtjäna ens en promille av det hat han får här inne.

vill bara meddela att både ordföranden och styrelseordförande båda kollar liven 24 h om dagen så jag tror vi har en bätte bild än dig
2021-02-28, 12:37
Medlem
Lissabonfires avatar
Fan pedram du kan ju prata bra svenska, varför ska du tjorva till det och slänga in turkslang och förortsbryta när du pratar med Adrian?

Antingen pratar du svenska eller så ger du fan i det.
2021-02-28, 12:38
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nardos: "Dricker bara Hennesy"

Svenska ortenbarn och deras Comptonpsykos. De tror ärligt talat att de har väldigt mycket gemensamt med niggaz i något amerikanskt gettho.

Eller, hör och häpna nu, så tycker hon om Hennessy helt enkelt? Ni rassar kan ju verkligen få det mest oskyldiga att handla om neger och orten etc etc helt.
Medlem
Citat:
Jag pratar om det rena hatet mot Pedram från incel-ligan här inne. Många medlemmar men ordförande är allanmadsen och styrelseordförande är HatarIslam.

Jag kollar live minst 8h om dagen (tragiskt jag vet) så jag vet precis hur Pedram är han är inte i närheten av att förtjäna ens en promille av det hat han får här inne.

Har personligen inget problem med Pedram. Homofilen och hans sjungande däremot, han måste ut.
Medlem
xrlpyts avatar
Nya killen hade en redig pottfrilla. Han borde snagga sig igen. Och bränna den jävla mössan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vill bara meddela att både ordföranden och styrelseordförande båda kollar liven 24 h om dagen så jag tror vi har en bätte bild än dig

Det var värst. Sover de aldrig? Förklarar nog deras beteenden isåfall
2021-02-28, 12:39
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Nej det gör du inte, det är fysiskt omöjligt. Tror nog vi snittar lika många timmar om dagen. Det ändrar inte min poäng.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
HAHA MÖSSAN AV
Kan inte ha varit långvarig för nu sitter tönten där med sin fula mössa igen. Kommer göra allt i min makt att han ska ut så länge han går runt med den där mössan. Jag har hellre kvar Narcos än honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Det var värst. Sover de aldrig? Förklarar nog deras beteenden isåfall

jo när den andra kollar så sover den andra vilket gör att vi aldrig missar något
Medlem
htsolna08s avatar
Bara jag som tycker den nya killen är skittråkig? och hans fula mössa stör mig bara..
2021-02-28, 12:40
Medlem
Citat:
Eller, hör och häpna nu, så tycker hon om Hennessy helt enkelt? Ni rassar kan ju verkligen få det mest oskyldiga att handla om neger och orten etc etc helt.

Vore ju inte direkt långsökt. Hennesey är riktigt gott och anses väl som en av de bättre cognacsorterna. Vad hade hänt om hon sagt "Jag dricker bara moet eller dom perignon istället
2021-02-28, 12:40
Medlem
xrlpyts avatar
Sorry Pedram men du ger lite sliskiga vibes.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in