2021-02-28, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast det var fortfarande inte det som åsyftades på inlägget jag svarade på. Där var det Ponne och Simon som diskuterade det. Om
Jag inte har tappat all läsförmåga vill säga.

Inlägget jag svarade på först innehöll faktan att Pedram tappade oskulden som 13-åring och det har jag svårt att tro
2021-02-28, 12:31
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
Tror Simon är min favorit hittills. Gillade han knappt förra veckan men nu så
Han är en av 3 som garanterat är i Final !
2021-02-28, 12:32
Medlem
Lissabonfires avatar
HAHA MÖSSAN AV
2021-02-28, 12:33
Medlem
Sladderbrallas avatar
Alltså tess tar sig vetkligen inte ut ur blå sovrummet😂
Är de för nya killen tro? Har hon ens ätit frukost som de andra?
Medlem
Sirenflixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Nej, kvinnor vill ha män som vet hur man uppvaktar kvinnor och som kan ragga på ett charmigt sätt. Har varit så i alla tider. Får man inte ligga så är det för att man inte vet hur man attraherar det motsatta könet
Nu refererar jag inte till socialt handikappade människor som inte FÅR ligga, jag pratar om dem som om de vill får ligga hur mycket de vill, men väljer att inte ligga runt pga att det inte var lika accepterat förut. Om en tjej 2010 legat med 100+ killar ansågs väl det ändå jävligt slampigt? Idag verkar ingen av 90-talisterna höja ett ögonbryn över detta.
Medlem
Tror ni att det kommer bli något kärlekspar i huset? Tror att det hade varit bra för stämningen om det blev lite kärlek. Inte bara sex utan gulligull
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Skillnaden är att de som bara sett avsnitten då är pedram ganska reko. För dom har klippt bort alla hans läskiga stunder. Alla psykopat beteenden och svarta blickar är borta. Så de som följer liven frekvent vet om hans riktiga sidor.

Jag pratar om det rena hatet mot Pedram från incel-ligan här inne. Många medlemmar men ordförande är allanmadsen och styrelseordförande är HatarIslam.

Jag kollar live minst 8h om dagen (tragiskt jag vet) så jag vet precis hur Pedram är han är inte i närheten av att förtjäna ens en promille av det hat han får här inne.
2021-02-28, 12:34
Medlem
Ok, nu blev det nyss avbrott.
När man kom tillbaka så sitter Pedram med Nardos + Adrian och försöker hitta på ett kodspråk/liknelser för att kunna prata om något som de antagligen nyss blev tillsagda för...
Pakt? Skitsnack?
Senast redigerad av UppOchNedtagen 2021-02-28 kl. 12:35. Anledning: Formulering
2021-02-28, 12:35
Medlem
Nardos: "Dricker bara Hennesy"

Svenska ortenbarn och deras Comptonpsykos. De tror ärligt talat att de har väldigt mycket gemensamt med niggaz i något amerikanskt gettho.
2021-02-28, 12:35
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sirenflix
Jag menade inte att det var något negativt, jag menar att det är mer accepterat och mer av en standard idag att ligga runt, och att de flesta födda under och efter 90-talet alltid haft den attityden. Självklart förstår jag att attraktiva människor som är sociala får ligga mer än dem som är fula och socialt inkompetenta. Jag menar att det förut inte var lika accepterat att en tjej legat med 100+ killar, och att dem därför inte tillät sig att göra detta.

Nu gissar jag bara men jag tror inte det är lika socialt accepterat att en tjej ligger med 100+ jämfört med om en kille gör det, precis som det var när jag växte upp under 00-talet. Är född i slutet av 80-talet.
Men du har nog rätt i att det har blivit mer socialt accepterat att tjejer ligger med något fler killar men tror fortfarande att de som växer upp idag gör skillnad på tjejer och killar. Tror åtminstone att killar gör det. Om det är så eller ej får någon som är född i slutet av 90-talet svara på men det är vad jag tror iaf.
2021-02-28, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Han är en av 3 som garanterat är i Final !

Judith, Joel och Simon i final känns som troligt
2021-02-28, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sirenflix
Nu refererar jag inte till socialt handikappade människor som inte FÅR ligga, jag pratar om dem som om de vill får ligga hur mycket de vill, men väljer att inte ligga runt pga att det inte var lika accepterat förut. Om en tjej 2010 legat med 100+ killar ansågs väl det ändå jävligt slampigt? Idag verkar ingen av 90-talisterna höja ett ögonbryn över detta.

Du har en viss poäng i det hela men jag tror snarare det handlar om att kvinnor idag är mer öppna med det. Som du säger mer accepterat. Tror det har att göra med alla dokusåpor som bara handlar om sex och att i PK Sverige får man inte "slut-shame'a" eller shame'a någon överhuvudtaget. Förut var det ett sätt för samhället och gruppen att markera felbeteenden men idag finns inte den möjligheten. Då är man SD'are och rasist

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in