2021-02-28, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Satt de någonsin så här och bara garvade åt allt och ingenting förra säsongen? Jag har svårt att komma ihåg några såna tillfällen, om de inte var fulla..

Psyket börjar ta stryk hos många. Det blir såhär när man är instängd med psykfall
2021-02-28, 11:57
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon har iofs förklarat att hon inte sminkar och fixar sig så här länge ute i verkligheten, men i huset blir det ett tidsfördriv. Jag tror hon klarar sig.
Att hon säger att de är ett tidsfördriv tror jag inte de minsta på!
Mon är manisk i att måsta ha på masken som kallas SMINK
Den är hennes skärm mot omvärlden å den sida hon vill visa upp som ger henne självförtroende.
Utan masken rasar hon!
Medlem
Är det bara jag som får panik över hur stökigt det är i den andra rummet? Det ligger kläder och saker överallt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sirenflix
Det har nog att göra med att du är 10
år äldre. Nu ligger folk runt betydligt mer. Förut ville väl kvinnor bara ligga i ett förhållande, nu är det feministiskt att ligga med vem som helst.

Nej, kvinnor vill ha män som vet hur man uppvaktar kvinnor och som kan ragga på ett charmigt sätt. Har varit så i alla tider. Får man inte ligga så är det för att man inte vet hur man attraherar det motsatta könet
2021-02-28, 11:58
Medlem
Det är faktiskt ganska sjukt att Therese stod och tog bort smink igår på fyllan med en bomullsrondell i över en timme
2021-02-28, 11:58
Medlem
Röstade på att ha kvar pedrovic då han fick mig att vara vaken halva natten igår, tror väl att han får åka ändå
2021-02-28, 11:59
Medlem
kanelipullas avatar
Vem fan tror hon är? Therese Skog? Tror hon att hon är en drottning och att alla män vill ha henne. Och om man inte ser henne så flippar hon. Alla män måste se henne och sätta henne på första plats. Det va hon gjorde inatt mot Pedram Aghabeh är inte okej! Hon är en psykopat och ostabil!
2021-02-28, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Är det bara jag som får panik över hur stökigt det är i den andra rummet? Det ligger kläder och saker överallt

Tror inte att deltagarna mår så bra psykiskt. Maniska skratt, humörsvängningar och bristen på rutiner som att städa upp efter sig talar för det
2021-02-28, 12:01
Medlem
simon dammsuger verkligen allt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Vem fan tror hon är? Therese Skog? Tror hon att hon är en drottning och att alla män vill ha henne. Och om man inte ser henne så flippar hon. Alla män måste se henne och sätta henne på första plats. Det va hon gjorde inatt mot Pedram Aghabeh är inte okej! Hon är en psykopat och ostabil!

Precis. Men alla medelålders män här på flashback white knightar henne och tycker att hon är faktiskt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla

fast dem flesta män i huset vill ju ha henne
2021-02-28, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Tror inte att deltagarna mår så bra psykiskt. Maniska skratt, humörsvängningar och bristen på rutiner som att städa upp efter sig talar för det

Kan också vara så, förra årets deltagare var betydligt bättre på att städa efter sig.. åtminstone i början. Om det är så stökigt vecka 2 undra hur det ser ut mot slutet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in