2021-02-28, 12:21
Medlem
Spajdors avatar
Sagt det förut. Simon har en Pokémon fetish. Inget mig emot dock. Hade lätt kunnat sitta och rabbla upp första generationen med honom
2021-02-28, 12:22
Medlem
Oväntat och kul att Villa Medusa kom med i tv-veckan. Det är förmodligen inte många varken här eller i huset som har sett dessa program dock. Om någon kanal kunde reprissända Villa Medusa-programmen, så vore det en kulturgärning.
2021-02-28, 12:24
Medlem
xrlpyts avatar
Simon har rätt, E-Girls på Twitch är ett riktigt problem.
2021-02-28, 12:24
Medlem
Det är söndag. Folk ser ut som skit och Therese är den enda som fixar till sig? Haha. Ja, det är något med den där mössan!
2021-02-28, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Svårt att veta hur hon är i ett förhållande, det enda vi sett är ju när hon tjafsar med någon hon har noll intresse av. Det blir ju inte direkt ett rättvis bild av en person, hon framstår ju automatiskt som kall och hjärtlös. När hon och Steph snackar och skojar är hon ju hur trevlig och behaglig som helst.

Helt sant faktiskt. Du har rätt. Jag tänkte inte på att det är Lögnaren Pedram som hon beter sig illa mot. Kanske hon kan blomma ut om han försvinner? Tror dock att om han inte åker imorgon så kommer han vinna allt
2021-02-28, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast här var det väl ändå hur många Simon hade legat med så vet inte vad Pedros har med saken att göra?

Att han tappade oskulden när han var 13 och att han vann 180k på sportbetting.
2021-02-28, 12:27
Medlem
Tror Simon är min favorit hittills. Gillade han knappt förra veckan men nu så
2021-02-28, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag har inte sett honom utan mössa bortsett från en kort stund när han lyfte på den precis efter att han kom in. Jag retar verkligen ihjäl mig på den, det överskuggar hela hans personlighet, hans mänsklighet. Jag hatar honom på grund av mössan.
Det påvisar en vidrig personlighet om badar i mössa. Usch! Jag gillar honom inte alls. Visst, han ser bra ut men inte tillräckligt för att väga upp dem äckliga mössan. Hoppas verkligen någon klipper sönder den och sprider ut som konfetti.
2021-02-28, 12:29
Medlem
Lissabonfires avatar
Hyffsat off-topic.

Kollade postlådan nyss och de slog mig att det är nog inte alls så många år till vi kommer få vår post i brevlådan.

R.I.P Brevbärarna.

ONT; skulle vara kul ifall huvudbonader förbjuds ett par dar, får vi se Adrian ännu mer obekväm
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Att han tappade oskulden när han var 13 och att han vann 180k på sportbetting.
Fast det var fortfarande inte det som åsyftades på inlägget jag svarade på. Där var det Ponne och Simon som diskuterade det. Om
Jag inte har tappat all läsförmåga vill säga.
Medlem
Sirenflixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Skitsnack. Handlar mer om man gillar sex eller ej och om man får tillfälle att ligga eller ej. Jag har nog legat med fler än 150 personer för jag gillar sex, inte varit i så långa förhållanden, haft tillfälle till det och har den sociala förmågan.
Någon som är 30+ och legat med 3 personer har förmodligen antingen haft långa förhållanden eller saknar den sociala förmågan att prata med personer av det kön man finner attraktivt.
Jag menade inte att det var något negativt, jag menar att det är mer accepterat och mer av en standard idag att ligga runt, och att de flesta födda under och efter 90-talet alltid haft den attityden. Självklart förstår jag att attraktiva människor som är sociala får ligga mer än dem som är fula och socialt inkompetenta. Jag menar att det förut inte var lika accepterat att en tjej legat med 100+ killar, och att dem därför inte tillät sig att göra detta.
Medlem
Addebooii88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Det är på gränsen till skrämmande att se det rena hatet faktiskt.
Skillnaden är att de som bara sett avsnitten då är pedram ganska reko. För dom har klippt bort alla hans läskiga stunder. Alla psykopat beteenden och svarta blickar är borta. Så de som följer liven frekvent vet om hans riktiga sidor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in