Citat:
Ursprungligen postat av
Swan65
Knip du truten din tönt, de du talar om hade BMI på bearnaisesås. Ingen frisk människa dör i covid och det bevisas av mina öbor. Knappt någon behöver ens uppsöka sjukvård oberoende av ålder. Din agenda och överflödiga yrke känner vi dock alla till.
Du klarar i vanlig ordning inte av att lämna någon form av vetenskapligt stöd för ditt trams. I motsats till dig lämnade jag en referens till verkliga data som visar att det fram till Juni 2020 avlidit 4,476 personer utan några komorbiditeter, inkluderat övervikt, i Storbritannien.
Att man har bättre förutsättning att klara en sjukdom om man är hälsosam och äter en D-vitaminrik kost är vitsordat. Dock ställer jag mig lite tveksam till din kommentar gällande Vanuatu då det är, mig veterligen, den enda befolkade plats på jorden där befolkningen ännu inte har blivit exponerade för SARS-CoV-2 och således inte haft ett enda fall av COVID-19. Lika relevant som den smörjan du ideligen drar ur din okunniga röv är att det inte finns ett enda fall av COVID-19 rapporterat från Jupiter.