Citat:
Ursprungligen postat av
klon1
När man gör ett politiskt utspel borde man kunna utkrävas någon form av förslag på förankring hur detta ska implementeras praktiskt. Det är ALLT jag sagt, du behöver inte vara ett sånt satans kisshål.
Kultur i detta fall betyder inte ”mat”, ”folkmusik” eller ”hällristningar”. Kultur handlar även om ”åsiktsfrihet” och ”rättigheter att välja bort”. Om du skriver under på dessa två ting borde bl a ”hederskultur”, ”åsiktsförtryck” och ”religiöst tvång” vara några saker som skaver.
Du är dock en självradikaliserad cancerfeminist och nazzejägare så du kommer aldrig att förstå vad jag säger, för du vill inte förstå. Du vill bara haka upp dig på formuleringen istället för problemet. Ett exempel på hur något ”enkelt” blir ”skitsvårt” i din värld: Jag är en agnostisk vit maskulin heteroman, jag är född så. Detta gör mig till ett jätteproblem enligt enhörningsnarrativet.
Jag är ”kvinnohatare” för att jag anser att män och kvinnor har olika roller i livet, menade att komplettera varandra istället för att konkurrera. Att jag bejakar mina naturligt maskulina sidor istället för att försöka finna några kvinnliga dito gör mig ”toxisk”.
Jag är ”rasist” för att jag anser att islam är en avgrund för kvinnors rättigheter. Att jag anser att kvinnor borde ha en mer värdig roll i livet än att enbart vara uppassare för medeltida tvångstankar baserade i hallucinationer skapade av rökelse och storhetsvansinne bortses helt av anhängarna av feminism, de söker bara efter ett rep att försöka trä runt min hals. Jag anser att all religion är fördummande och gudar enbart följs av svaga människor som inte vill dö ensamma. Jag vill dock inte förbjuda religion, jag vill bara strippa den på all särbehandling. Att tro på en gud ska vara lika lite avgörande som att tro på tomten.
Jag är en ”fascist” för att jag är född vit. Därmed var det uppenbarligen jag som orsakade förintelsen, slaveriet och digerdöden långt innan jag såg solens ljus för första gången. Jag är dock för kulturell autonomi, en same får vara same men då ska även en svensk få vara svensk utan att behöva millimetermotivera den egna existensen då ingen annan kultur heller avkrävs denna nålsögegranskning. ”Små grodorna” är ett typiskt idiotargument som dras upp i dessa diskussioner. Det handlar inte om några jävla grodor, utan om den positiva gemenskapen som uppstår när man samlas för ”hoppa groda”. Det kunde lika gärna handla om afrikanska penisfodral, eller thailändska himmelslyktor. Någonstans hoppar man säkert åsna utan att det ifrågasätts med samma frenesi som den svenska kulturen konstant är utsatt för.
Återigen, ingen
positiv särbehandling för främmande kulturyttringar. När minoriteten tillåts diktera villkoren för majoriteten brukar det oftast sluta i blodigheter, historien är full av dylika exempel. Gå gärna din egen väg men trampa inte mig på tårna för att försöka hitta en genväg. Svenskar byggde detta land, delta i majoritetskulturen eller bygg upp ett eget land. Även ditt parallellsamhälle måste respektera majoritetssamhället oavsett om det ligger hummus eller potatis på din tallrik.
Jag är även ”HBTQ-hatare” för att jag inte vill suga kuk och marschera i koppel i Pridetåg. Jag anser också att kön bestäms av biologi, inte av politik. Min åsikt är att transrörelsen enbart livnär sig på heterokvinnors bekostnad, transmän är inget hot mot heteromän pga biologi. En kvinna som definierar sig som man kan aldrig bli mer ”man” än en naturligt född man. För att rå på detta krävs lagstiftning som underkänner naturlagarna. Detta är dock enbart mina åsikter, inte direktiv lämnade till Moses via en lertavla. Jag är ändå på full kollisionskurs med narrativet, detta utan att jag gjort annat än blivit född. Du borde kunna förstå varför jag inte orkar delta i några på förhand riggade ordlekar med dig.
All invandring som är emot kvinnofrid, frihet från religion, möjlighet till egna politiska åsikter och rätt till att existera på lika villkor utgör kulturell belastning. Kanske inte i arabländerna men i Sverige.
Suktar man efter sand och sharia går det alldeles utmärkt att flytta till dessa länder, man bör inte importera något som senare blir jävligt svårt att bli av med.