Man undrar ju hur länge TV4 ska hålla på hela intervjun? Hittills har man bara släppt valda delar, men enligt Oscarsson lär det ju finnas mer.
Citat:
Marcus Oscarsson
ESBJÖRN PEKAR UT SIN BRORSON 🔸 ”UPPRÖRD NÄR HUSET FALLIT BORT FRÅN STORA FAMILJEN” 🔸 NY BILD AV EBBAS HUSKÖP
Esbjörn - som sålde sitt hus till Ebba Busch (KD) men sen ville häva affären i efterhand efter att Ebba ville göra om i trädgården - framhåller sin egen släkt när han får frågan av TV4 huruvida någon annan påverkat honom att ändra sig och behålla huset och legat på för att Esbjörn skulle agera på något visst sätt.
- Nej, men jag har ju ringt och pratat med några som har velat komma och titta tidigare och den som jag trodde var mest benägen att få komma hade inte tid och komma då när jag ringde upp och pratade – min brorson. Så då föll det bort.
◾️ Fråga: Vad sa brorsonen när du hade skrivit under kontraktet med Ebba och berättade för din brorson att du nu ska jag sälja huset. Vad sa han då?
- Han körde vokabulär med henne som jag inte vill… enligt Ebba har han varit grov i käften. Han fick reda på att huset hade mer eller mindre fallit bort från den stora familjen. Det måste ha tagit skruv ordentligt eftersom han bar sig åt på det viset, säger Esbjörn som uppger till TV4 att han i princip löst ut sina brorsbarn och systerbarn.[/indent]
https://www.facebook.com/marcus.osca...69459569827327