Kolla på jula eller outlet1, det viktigaste är att det finns en fräsch pump eller att du har klor i vattnet så att inte vattnet förstörs när någon pissar ner sig i poolen...
Denna har funkat bra för mig. Har haft ner mot -30 i vinter utan problem
Min brorsa har en sådan på jobbet (fråga inte) , den ser iallafall exakt likadan ut. Den har nog stått där i 2-3 år & vad jag vet så funkar den fortfarande. Jag har testat den en gång & det var ok att sitta där & dricka pilsner.
Min brorsa har en sådan på jobbet (fråga inte) , den ser iallafall exakt likadan ut. Den har nog stått där i 2-3 år & vad jag vet så funkar den fortfarande. Jag har testat den en gång & det var ok att sitta där & dricka pilsner.
Jag tycker också att man sitter skönt! Det är dock trångt med 6 pers, det funkar men den är för fyra vuxna enligt mig om man ska sitta skönt.
Jag tycker också att man sitter skönt! Det är dock trångt med 6 pers, det funkar men den är för fyra vuxna enligt mig om man ska sitta skönt.
Vi var också bara 4 & det kändes helt ok att sitta. Men skulle man pressat ner två till så hade det nog fått vara fruntimmer för att inte bögnojjan skulle bli för stark.