Kolla på jula eller outlet1, det viktigaste är att det finns en fräsch pump eller att du har klor i vattnet så att inte vattnet förstörs när någon pissar ner sig i poolen...
Denna har funkat bra för mig. Har haft ner mot -30 i vinter utan problem
Min brorsa har en sådan på jobbet (fråga inte) , den ser iallafall exakt likadan ut. Den har nog stått där i 2-3 år & vad jag vet så funkar den fortfarande. Jag har testat den en gång & det var ok att sitta där & dricka pilsner.
Min brorsa har en sådan på jobbet (fråga inte) , den ser iallafall exakt likadan ut. Den har nog stått där i 2-3 år & vad jag vet så funkar den fortfarande. Jag har testat den en gång & det var ok att sitta där & dricka pilsner.
Jag tycker också att man sitter skönt! Det är dock trångt med 6 pers, det funkar men den är för fyra vuxna enligt mig om man ska sitta skönt.
Jag tycker också att man sitter skönt! Det är dock trångt med 6 pers, det funkar men den är för fyra vuxna enligt mig om man ska sitta skönt.
Vi var också bara 4 & det kändes helt ok att sitta. Men skulle man pressat ner två till så hade det nog fått vara fruntimmer för att inte bögnojjan skulle bli för stark.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!