2021-02-27, 21:17
Medlem
Hej allihopa!

Någon som har en bra uppblåsbar jacuzzi som rekommenderas? Eller tips på bra märken? 😁

Söker efter en som ska rymma 6+ pers gärna med spa liknande funktioner. Mellan 8-13k i prisklass😁

Mvh
Citera
2021-02-27, 22:47
Medlem
Queenofqueenss avatar
Kolla på jula eller outlet1, det viktigaste är att det finns en fräsch pump eller att du har klor i vattnet så att inte vattnet förstörs när någon pissar ner sig i poolen...
Citera
2021-02-27, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaucho10
Hej allihopa!

Någon som har en bra uppblåsbar jacuzzi som rekommenderas? Eller tips på bra märken? 😁

Söker efter en som ska rymma 6+ pers gärna med spa liknande funktioner. Mellan 8-13k i prisklass😁

Mvh
Tänker du ha den i en lägenhet? När grannen under kommer upp och knackar på, då vet du att du har en halv miljon i vattenskador.
Slå det ur hågen.
Citera
2021-02-27, 23:45
Medlem
ALZIRs avatar
Polaren hade en sådan, har för mig den hette något med "Lay-z SPA".
Efter knappt fem minuter tog ländryggen stryk.. omöjligt att sitta bekvämt i den.

Så kolla efter bekvämlighet att sitta, innan du köper!
Citera
2021-02-27, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Tänker du ha den i en lägenhet? När grannen under kommer upp och knackar på, då vet du att du har en halv miljon i vattenskador.
Slå det ur hågen.

Tänkte ute på altanen😂
Citera
2021-02-27, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ALZIR
Polaren hade en sådan, har för mig den hette något med "Lay-z SPA".
Efter knappt fem minuter tog ländryggen stryk.. omöjligt att sitta bekvämt i den.

Så kolla efter bekvämlighet att sitta, innan du köper!

Ja det får jag kolla upp, tack!
Citera
2021-02-28, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaucho10
Tänkte ute på altanen😂
Vattenskador kan ändå uppstå, var försiktig.
Citera
2021-02-28, 00:30
Medlem
kall-tingsryds avatar
Funkar bra me uppblåsbar pool hade en i garaget förut (min lilla spa avdelning ....) men de gick hål i den. Har en brunn i garaget så rann ner där
Citera
2021-03-01, 08:47
Medlem
KilgeRs avatar
https://www.bygghemma.se/tradgard-oc...BoCkesQAvD_BwE

Denna har funkat bra för mig. Har haft ner mot -30 i vinter utan problem
Citera
2021-03-01, 08:51
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KilgeR
https://www.bygghemma.se/tradgard-oc...BoCkesQAvD_BwE

Denna har funkat bra för mig. Har haft ner mot -30 i vinter utan problem
Min brorsa har en sådan på jobbet (fråga inte) , den ser iallafall exakt likadan ut. Den har nog stått där i 2-3 år & vad jag vet så funkar den fortfarande. Jag har testat den en gång & det var ok att sitta där & dricka pilsner.
Citera
2021-03-01, 09:50
Medlem
KilgeRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Min brorsa har en sådan på jobbet (fråga inte) , den ser iallafall exakt likadan ut. Den har nog stått där i 2-3 år & vad jag vet så funkar den fortfarande. Jag har testat den en gång & det var ok att sitta där & dricka pilsner.

Jag tycker också att man sitter skönt! Det är dock trångt med 6 pers, det funkar men den är för fyra vuxna enligt mig om man ska sitta skönt.
Citera
2021-03-01, 09:53
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KilgeR
Jag tycker också att man sitter skönt! Det är dock trångt med 6 pers, det funkar men den är för fyra vuxna enligt mig om man ska sitta skönt.
Vi var också bara 4 & det kändes helt ok att sitta. Men skulle man pressat ner två till så hade det nog fått vara fruntimmer för att inte bögnojjan skulle bli för stark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in