2021-02-27, 17:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vilgo
Tror nog han är osäker på sin egen sexuella läggning mer, brukar va så med såna som har bögskräck så oftast är dom bögar själva och livrädda för det mörka monstret dom har inom sig tex.

Många fler än man tror stoppar en tubsocka i kalsongen för att det ska se bättre ut.
Det kan nog ligga något i det. Jag har för mig att ynkryggen Denho Acar från Original Gangsters hade samma könsidentitet och attitydsproblem.
Citera
2021-02-27, 17:31
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betakarloten
Expressen skriver att Hero bor i en villa nära Skara Sommarland med taggtråd runt, och antyder att han hjältemodigt hänger ut pedofiler och våldsmän.
Själv är han rakad, kroppsbyggare och visar tecken på machofixering med guldhalsband, trubbnosig kamphund och manspreading som om han döljer ett enormt könsorgan.

Vad anser ni om det här, och om honom... Gör Hero narr av sig själv eller är han en hjälte?
Är han en pk-nisse eller bara en ny kapten klänning? Kommer han att få böta?
Vad driver honom?

Han vill ha uppmärksamhet och väljer ett säkert kort att göra det på. Vidrig människa helt enkelt.
Citera
2021-02-27, 17:32
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JKeM.611
Givetvis inget fel i det han gör. Tvärtom.

Förstår dock att du är avundsjuk på hans manlighet.

Det är faktiskt kontraproduktivt. Sjuka människor behöver vård.
Citera
2021-02-27, 17:34
Medlem
Vad har han för lik i garderoben? Det är väldigt vanligt när folk gör sånt där att de liksom försöker flytta fokus från sig själva, både rent praktiskt och mentalt. Inte ovanligt att bedragare håller på och "kämpar mot pedofiler".
Citera
2021-02-27, 17:37
Medlem
Hamleyss avatar
Har han hängt ut misstänkta pedofiler och våldtäktsmän eller bara dömda brottslingar?
Citera
2021-02-27, 17:40
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Det är faktiskt kontraproduktivt. Sjuka människor behöver vård.

Ja och de sjuka individer som våldtar barn ska ha vård.
Dessutom ska samhället skyddas från att obotbara individer fortsätter att våldta.

Även om jag gillar idén av ett rättssamhälle väldigt mycket så kanske är det så att man måste slutförvara pedofiler.
Citera
2021-02-27, 17:43
Medlem
Pungpuckels avatar
Det är en sådan där "dyrka kuken".

Jätteballt, jag är så avis, wow vilka muskler, shit pommes vad rädd jag blir.
Skulle han titta mig i ögonen så hade jag bajjat på mig och gnytt att jag är hans lilla beta-slav.

Menne.. är det så mycket "Hero" att joina en redan existerande autonom mobb?

Hade han däremot i största hemlighet gått och hängt pedofiler och gruppvåldtäktsaraber/negrer i skogen om nätterna, som en mystisk galning så hade han haft mina creds...

Men då hade han ju fått avstå uppmärksamhet, och fått kuken odyrkad.
Citera
2021-02-27, 18:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Det är en sådan där "dyrka kuken".

Jätteballt, jag är så avis, wow vilka muskler, shit pommes vad rädd jag blir.
Skulle han titta mig i ögonen så hade jag bajjat på mig och gnytt att jag är hans lilla beta-slav.

Menne.. är det så mycket "Hero" att joina en redan existerande autonom mobb?

Hade han däremot i största hemlighet gått och hängt pedofiler och gruppvåldtäktsaraber/negrer i skogen om nätterna, som en mystisk galning så hade han haft mina creds...

Men då hade han ju fått avstå uppmärksamhet, och fått kuken odyrkad.
Saken är den att hjälten inte ens har någonting att dölja. Inte ens ett liv. Han är en intetsägande människa, en nolla rakt igenom.

"gruppvåldtäktsaraber/negrer"...? Är det samma sak?
Feministluder och pk-människor som Sverige plågas av borde hängas ut.
Kvinnor som har sex med flyktingpojkar ska skäras om och in på Lexbase.
Citera
2021-02-27, 18:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Vad har han för lik i garderoben? Det är väldigt vanligt när folk gör sånt där att de liksom försöker flytta fokus från sig själva, både rent praktiskt och mentalt. Inte ovanligt att bedragare håller på och "kämpar mot pedofiler".

Detta!

Man får nästan alltid den tanken när någon är särskilt högljudd om något. Bara att kolla på spektaklet metoo för att se var svinen fanns.
Citera
2021-02-27, 18:17
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betakarloten
Saken är den att han inte ens har någonting att dölja. Han är en intetsägande människa, en nolla rakt igenom.

"gruppvåldtäktsaraber/negrer"...? Är det samma sak?
Feministluder och pk-människor som Sverige plågas av borde hängas ut.
Kvinnor som har sex med flyktingpojkar ska skäras om och in på Lexbase.

Ja, det är odjur som jag då inte röstat in, två versioner av skit, men fortfarande skit.

Självklart har vi andra oönskade kryp som förtjänar det samma, men alla kan ju inte tas på samma gång, man får väl börja med det värsta av avskum tänker jag.

Självklart hade ju politiker och journalister hängt fint i grenarna, men dessa blir ju eftersökta i mycket högre grad jämfört med nämnda kräk.
Citera
2021-02-27, 18:18
Medlem
tomatlarss avatar
Verkligen macho att gå efter dom som samhället hatar mest. Hoppas han åker dit så det sjunger om det.
Citera
2021-02-27, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Detta!

Man får nästan alltid den tanken när någon är särskilt högljudd om något. Bara att kolla på spektaklet metoo för att se var svinen fanns.

Frågan är varför? Har han fiffel i bagaget? Ekonomi och kasnke doping? Har han någon gammal metoogrej som han oroar sig över? Eller är han bara på väg att bli inaktuell och måste hålla sig kvar i ljuset?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in