2021-02-27, 13:27
Medlem
Jespers tjej har privat instagram
2021-02-27, 13:27
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej, det var mer av ett konstaterande än en fråga haha. Förstod att hon inte bett om ursäkt.

Folk utan självinsikt och som aldrig reflekterar över sitt eget beteende är de absolut värsta jag vet. Jag har själv varit en som avfärdat andras kritik mot mig som att de är dumma i huvudet som inte ser vilken fantastisk person jag är – men har med åren insett att min bild av mig själv inte alltid stämmer överens med andras uppfattning om mig. Man måste kunna vara ödmjuk inför sina egna brister och problem, och våga stöta och blöta i dem, för att bli en bättre människa och inte behöva hamna i konflikter där man upplever sig själv som ett offer.

Om tolv pers tycker att du är jobbig och minst omtyckt – då ligger antagligen problemet hos dig själv och inte de tolv andra. Det är riktigt dumt att hela tiden avfärda kritik som att andra har "fel uppfattning" eller liknande om en. Man kommer aldrig kunna utvecklas som människa om man inte kan se sig själv med andras ögon och vara öppen för att förändras till det bättre.

Störde mig på Amilia av exakt samma anledning som jag stör mig på Nardos, ingen av dem är villig att utmana sin egen syn på sig själv.

+ hurmångasomhelst! Hon fortsätter ju med det så länge folk enablar henne genom att larva runt henne och tycka synd om. Hon måste brytas ner helt för att byggas upp och börja om.

Offerkoftor utan eget ansvar för någonting som ALDRIG låter folk prata till punkt har jag noll respekt eller empati för!
2021-02-27, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det märks att Therese humör sjönk när Tanja berättade för henne om natten med Pedram. Även om hon försökte låtsas om annat

Det hände ju inget mellan dom i natt
2021-02-27, 13:30
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson34
Vilka fbgrupper pratar du om nu för jag vet inte vilken grupp som är mammagruppen
Jag vet inte. Jag har bara läst om det på Flashback
2021-02-27, 13:32
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Det hände ju inget mellan dom i natt
Lite pussar. Smek på brösten .m.m.
Pedram ville mer men inte Tanja.
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Så är många tjejer

Och dom är lika tragiska.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Att ”bråket” igår är det största som hänt är ju ett skämt. Avbrotten i liven, DET kan puckona gott få polisanmäla, dråpförsök, helt klart.
Vad var det för dråpförsök?
Medlem
maxatdunders avatar
Någon som vill ha en psykoanalys om Tess?
2021-02-27, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Att kvinnor och män ljuger om hur många sexpartners de haft är inte faktabaserat så därför går det inte att anta att siffran skulle vara högre.

Det gör inte alla
2021-02-27, 13:33
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jag vet inte. Jag har bara läst om det på Flashback

Finns på BB:s Instagramkonto också. Några tappra försöker käfta emot direkt så in och stötta med gilla-markeringar på de sansade.
Senast redigerad av Blaisen 2021-02-27 kl. 13:36.
2021-02-27, 13:34
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Någon som vill ha en psykoanalys om Tess?

Langa på, så får jag jämföra med mina tankar om henne.
2021-02-27, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
för att han kallade narkos dramaqueen?

Hon är ju det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in