2021-02-27, 09:25
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
@exonphspoilerse var riktigt snabb ut med Adrian! Hennes main spoil är inte BB dock, mestadels annat.

Men taaack! Bra att kika in i då och då iaf. 🙏😀
2021-02-27, 09:26
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Du kanske inte känner till att män överdriver antalet de haft sex med, kvinnor gör tvärtom. Män dubblar siffran, kvinnor halverar - generellt sagt. Det tar jag hänsyn till. Därav 50, minst.

Att kvinnor och män ljuger om hur många sexpartners de haft är inte faktabaserat så därför går det inte att anta att siffran skulle vara högre.
2021-02-27, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Eazy, du ber andra att hålla käft för du tar dig rätten att sitta med hela sanningen och vi är nollor som inte vet någonting. Är det rätt uppfattat. Det är en bra början på ett inlägg. Lägg skulden på alla andra. Alla andra är sämre än dig själv och framför allt Nardos. Du ser det vi inte ser för du har en erfarenhet som ingen annan har av livet. Allas våra liv är fyllda av endast privilegier. Vi är en massa för dig och det finns inga individer. Vi har inga känslor och våra liv kantas av utströdda rosor på vägen.

Nardos måste särbehandlas för att du vill och tycker det. Hon är den enda som får må dåligt och har rätten att skrika det i ansiktet på andra. Vilken rätt det är vet endast du. Vi bör och måste lyssna på dig för endast din är sanningen. Ingen annan har känslor än Nardos, de är viktigast. Nardos är den finaste och renaste själen i BB 2021. En modell för andra som bör ta efter. Simon är en skithög vars liv eller åsikt är endast ond. Han måste hålla käft för Nardos har rätt i varje situation. Han förtjänar ingen respekt endast Nardos gör det.

Det finns 13 personer i huset. Det finns 13 liv med olika erfarenheter av livet och deras liv måste vara lika mycket värda Eazy. Visst är det svårt att förstå att de måste känna att just deras liv är viktigast. Det finns ju andra som är viktigare men så är det naturligtvis inte. Man får respekt genom att ge respekt. Man får ett leende när man ger ett leende. Alla dessa personer är helt främmande för varandra. De låses in i ett hus och måste ge och ta, de har åsikter som går på tvärs men ändå respektera att någon annan är av en helt annan åsikt. Empati är att inte bara skrika högst utan att viska lägst. Ge andra ett utrymme.

Alla förtjänar en chans Eazy, inte en person utan 13 personer. Baktala är ingen fin egenskap. Inte heller pakta "för att få ut dom starkaste först". Skrika är ingen rättighet även om man tycker det.

Kan man inte se detta måste man slutligen lämna huset och försöka få hjälp. Ingen i huset är där för att lösa andras demoner, inte heller är det deras uppgift. Det finns inte en enda sanning och du sitter inte på den.

fan groda du har precis skrivit säsongens bästa inlägg
2021-02-27, 09:28
Medlem
Åh vilken känsla att få se huset vakna bakis 🙂 lite skadeglädje från min sida är skönt ibland, jag vet precis hur de mår när de vaknar. Själv har jag vart nykter ett tag, så jag kan bara titta på andra och njuta 😋

Ska bli intressant och se hur pratet går efter nattens incident med Nardos och Simon.
Jag får uppfattningen att ingen får någonsin säga åt eller till Nardos för då blir hon sårad men hon får bete sig hur hon vill mot andra 🤷‍♀️
2021-02-27, 09:29
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Eazy, du ber andra att hålla käft för du tar dig rätten att sitta med hela sanningen och vi är nollor som inte vet någonting. Är det rätt uppfattat. Det är en bra början på ett inlägg. Lägg skulden på alla andra. Alla andra är sämre än dig själv och framför allt Nardos. Du ser det vi inte ser för du har en erfarenhet som ingen annan har av livet. Allas våra liv är fyllda av endast privilegier. Vi är en massa för dig och det finns inga individer. Vi har inga känslor och våra liv kantas av utströdda rosor på vägen.

Nardos måste särbehandlas för att du vill och tycker det. Hon är den enda som får må dåligt och har rätten att skrika det i ansiktet på andra. Vilken rätt det är vet endast du. Vi bör och måste lyssna på dig för endast din är sanningen. Ingen annan har känslor än Nardos, de är viktigast. Nardos är den finaste och renaste själen i BB 2021. En modell för andra som bör ta efter. Simon är en skithög vars liv eller åsikt är endast ond. Han måste hålla käft för Nardos har rätt i varje situation. Han förtjänar ingen respekt endast Nardos gör det.

Det finns 13 personer i huset. Det finns 13 liv med olika erfarenheter av livet och deras liv måste vara lika mycket värda Eazy. Visst är det svårt att förstå att de måste känna att just deras liv är viktigast. Det finns ju andra som är viktigare men så är det naturligtvis inte. Man får respekt genom att ge respekt. Man får ett leende när man ger ett leende. Alla dessa personer är helt främmande för varandra. De låses in i ett hus och måste ge och ta, de har åsikter som går på tvärs men ändå respektera att någon annan är av en helt annan åsikt. Empati är att inte bara skrika högst utan att viska lägst. Ge andra ett utrymme.

Alla förtjänar en chans Eazy, inte en person utan 13 personer. Baktala är ingen fin egenskap. Inte heller pakta "för att få ut dom starkaste först". Skrika är ingen rättighet även om man tycker det.

Kan man inte se detta måste man slutligen lämna huset och försöka få hjälp. Ingen i huset är där för att lösa andras demoner, inte heller är det deras uppgift. Det finns inte en enda sanning och du sitter inte på den.

Spot on! Orkade inte bemöta men jag är så satans less på att vissa ska tillåtas bete sig som svin med känslorna på utsidan.

Sluta bara vara offer hela jävla tiden.
Medlem
Kommer Simon få en autonominering nu tro?
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Att kvinnor och män ljuger om hur många sexpartners de haft är inte faktabaserat så därför går det inte att anta att siffran skulle vara högre.

Det finns ingen forskning i det. Men har du själv ingen erfarenhet alls för att kunna dra egna lärdomar och slutsatser? Det jag pratar om är min och alla mina vänners erfarenheter.

Ifrågasätt inte bara för ifrågasättandets skull, du har själv ingenting som motbevisar det jag säger.

Men här får du för att hålla tyst, mupp.
https://www.aftonbladet.se/relationer/a/qnJE4E/sa-ljuger-vi-om-sex
Senast redigerad av HatarIslam 2021-02-27 kl. 09:31.
2021-02-27, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha

för att han kallade narkos dramaqueen?
2021-02-27, 09:31
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Du kanske inte känner till att män överdriver antalet de haft sex med, kvinnor gör tvärtom. Män dubblar siffran, kvinnor halverar - generellt sagt. Det tar jag hänsyn till. Därav 50, minst.

Nu fick jag deja vů, du svarade exakt likadant inatt Kan inte säga varken bä eller bu om det så jag släpper den.
2021-02-27, 09:31
Medlem
Dukanva85s avatar
God morgon alla fina flashbackare! Kermith och alla jag gillar 🥰 lönehelg igår och det märktes på min krog. Fy förtifaaan vad det känns i benen!
2021-02-27, 09:32
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha

Nä det kommer han inte. Fattar inte vad folk håller på med på Instagram. De kan inte ge folk straff för att bråk uppstår. Hela grejen med bb är att se hur folk beter sig i sociala situationer. Att ge någon straff för ett vanligt bråk skulle förstöra bb’s syfte.

Om folk tyckte att det här var helt sjukt så borde de kolla på bb 2012, där kan vi snacka om mobbning.
2021-02-27, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
för att han kallade narkos dramaqueen?

Men snälla läs tråden

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in