2021-02-27, 09:09
Medlem
Blir fest även ikväll
2021-02-27, 09:10
Medlem
Raskaoverisens avatar
Detta händer idag
https://www.tv4.se/artikel/5cE2oL0TkEUcWMLvnGYuSj/det-haender-i-big-brother-huset-idag-27-2
2021-02-27, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hokar87
Blir fest även ikväll

känns som bb vill ha fest varje kväll då det är det som gör att årets deltagare behöver alkohol för att skapa drama
2021-02-27, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
FÖRMIDDAG
Ca 11.00: Jesper, Katti och Pedram svarar på tittarnas frågor en och en i annexet.

EFTERMIDDAG/KVÄLL
Bachelor Big Brother
Bachelor dejt
Let's Dance
Fest!

båda bachelor och Let's dance idag kan bli en hävndelserik dag
Intressant, vad krävs det för att anses som en tittare och få ställa frågor tro? Blir nog en röstning med 3 alternativ och ett "alla" längst ner.
2021-02-27, 09:17
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Hahahha, den blicken talar till oss!
https://gyazo.com/6053405badfb62f639ceccfa84b10f7e

Helvete vilken sjuk bild.
2021-02-27, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Intressant, vad krävs det för att anses som en tittare och få ställa frågor tro? Blir nog en röstning med 3 alternativ och ett "alla" längst ner.

vi fick ställa frågor igår på bbs insta om du kolla deras story tror jag det är kvar då det är 24 timmar innan en story försvinner

bb har dock säkert redan alla frågor klara
2021-02-27, 09:20
Medlem
HatarIslams avatar
Tanjas röst i nyvaket tillstånd = skata. Inge kul o vakna till den rösten fy fan.
2021-02-27, 09:20
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Gulle er, finns en till tråd med sammanfattnin med kompletterande detaljer.

Vad heter Insta-kontot som kommer ut med typ nya deltagare? Orkar bara inte bläddra mig tillbaka.

Det verkar som att Tanja klarade natten? Eller? Ser att pedram bara har filt på sig och Tanja hela täcket. Pedram kommer ha vansinnigt ont i nacke/rygg. Tanja har ju också i princip legat i samma ställning hela natten.

@exonphspoilerse var riktigt snabb ut med Adrian! Hennes main spoil är inte BB dock, mestadels annat.
2021-02-27, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Tanjas röst i nyvaket tillstånd = skata.
Hemskt att lyssna på, låter som kråkan i mamma mu.
2021-02-27, 09:21
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Fuck. Plötsligt måste vi behålla Mr. cringe

Fyfan va vidrigt 🤮🤮🤮
2021-02-27, 09:23
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eazypeazy
Simon är en vit ung man med många privilegier, Nardos är så långt ifrån det som det bara går att komma. Jag förväntar mig inte att någon härinne ska förstå henne, men om ni inte kan relatera så känner jag att ni ska hålla tyst.

Det är en missförstådd tjej från förorten som bär sina känslor på utsidan. Jag vet, för jag var likadan när jag var ung. Hjärta av guld men dramatisk absolut..

Ge henne en chans. Hon förtjänar det.

Eazy, du ber andra att hålla käft för du tar dig rätten att sitta med hela sanningen och vi är nollor som inte vet någonting. Är det rätt uppfattat. Det är en bra början på ett inlägg. Lägg skulden på alla andra. Alla andra är sämre än dig själv och framför allt Nardos. Du ser det vi inte ser för du har en erfarenhet som ingen annan har av livet. Allas våra liv är fyllda av endast privilegier. Vi är en massa för dig och det finns inga individer. Vi har inga känslor och våra liv kantas av utströdda rosor på vägen.

Nardos måste särbehandlas för att du vill och tycker det. Hon är den enda som får må dåligt och har rätten att skrika det i ansiktet på andra. Vilken rätt det är vet endast du. Vi bör och måste lyssna på dig för endast din är sanningen. Ingen annan har känslor än Nardos, de är viktigast. Nardos är den finaste och renaste själen i BB 2021. En modell för andra som bör ta efter. Simon är en skithög vars liv eller åsikt är endast ond. Han måste hålla käft för Nardos har rätt i varje situation. Han förtjänar ingen respekt endast Nardos gör det.

Det finns 13 personer i huset. Det finns 13 liv med olika erfarenheter av livet och deras liv måste vara lika mycket värda Eazy. Visst är det svårt att förstå att de måste känna att just deras liv är viktigast. Det finns ju andra som är viktigare men så är det naturligtvis inte. Man får respekt genom att ge respekt. Man får ett leende när man ger ett leende. Alla dessa personer är helt främmande för varandra. De låses in i ett hus och måste ge och ta, de har åsikter som går på tvärs men ändå respektera att någon annan är av en helt annan åsikt. Empati är att inte bara skrika högst utan att viska lägst. Ge andra ett utrymme.

Alla förtjänar en chans Eazy, inte en person utan 13 personer. Baktala är ingen fin egenskap. Inte heller pakta "för att få ut dom starkaste först". Skrika är ingen rättighet även om man tycker det.

Kan man inte se detta måste man slutligen lämna huset och försöka få hjälp. Ingen i huset är där för att lösa andras demoner, inte heller är det deras uppgift. Det finns inte en enda sanning och du sitter inte på den.
2021-02-27, 09:23
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Rätt ska vara rätt, 25 var det. Men ja, hon kan lämna.

Du kanske inte känner till att män överdriver antalet de haft sex med, kvinnor gör tvärtom. Män dubblar siffran, kvinnor halverar - generellt sagt. Det tar jag hänsyn till. Därav 50, minst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in