2021-02-25, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Nardos självinsikt är det värsta jag skådat i TV-sammanhang tror jag.

Alla andra skådespelar och det är den enda anledningen till att hon är minst omtyckt i gruppen OCH hos tittarna. Hon är den enda som är genuin och alla andra är jävla skitsnackande mesar.

Orden ovan är vad hon försökt övertala alla hela jävla dagen. Det är den sjukaste skiten jag sett på länge faktiskt.

Nu kan vi även lägga till att det är för att hon är svart också, det sa hon precis till Luis.

Ut med Pedram och den sjuka sjuka individen Nardos ASAP! Sjuka jävla människor. Är seriöst lack för att hon förpestat mina öron idag varje gång jag slagit på horliven. Godnatt!

Hon befinner sig fortfarande i nåt sorts ap-stadie, helt jävla amazing.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Nardos självinsikt är det värsta jag skådat i TV-sammanhang tror jag.

Alla andra skådespelar och det är den enda anledningen till att hon är minst omtyckt i gruppen OCH hos tittarna. Hon är den enda som är genuin och alla andra är jävla skitsnackande mesar.

Orden ovan är vad hon försökt övertala alla hela jävla dagen. Det är den sjukaste skiten jag sett på länge faktiskt.

Nu kan vi även lägga till att det är för att hon är svart också, det sa hon precis till Luis.

Ut med Pedram och den sjuka sjuka individen Nardos ASAP! Sjuka jävla människor. Är seriöst lack för att hon förpestat mina öron idag varje gång jag slagit på horliven. Godnatt!
Sov inte. Jag saknar ju en vettig stämma här inne. Orkar inte ens kommentera Narcos vanvett, hon måste leva i en helt annan värld.
Medlem
Tanja leverera 😊
Medlem
Lunatics avatar
Joel och Nardos slänger bort alkohol. vafan.
2021-02-25, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
För att förtydliga, var mest hennes egen smirnoff. Men illa nog!
Men när det finns så lite alkohol ska icke en droppe förspillas!!!!
Medlem
Tror inte Pedram är psykopat. Hade han varit psykopat hade han varit mer kontrollerad och bättre på att manipulera folk.

Han framstår snarare som en extremt osäker person. När han blir nobbad/bortvald och osäkerheten slår i taket kompenserar han det genom att bete sig som tuffa grabbarna från orten som han växt upp med. Blir aggressiv, använder grovt och ibland förnedrande språk.

Känns dock inte helt otänkbart att han kan flippa ur ordentligt på fyllan och bli våldsam då han verkar ha svårt att kontrollera sina känslor.
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
1 - Tanja, Steph, Simon
2 - Judith, Katti
3 - Pontus, Jesper
4 - Thess, Luis
5 - Emelie, Joel
6 - Nardos
7 - Pedram

Sjukt likt det jag har. Jag byter bara Joel mot Pedram så har du min lista.
Medlem
DjPuttes avatar
Jaha där fick kamerakontrollen och producenten spel då.....
2021-02-25, 22:06
Medlem
Ska Judith sitta i poolen hela kvällen eller?
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon var med om en olycka och fick massor av ström i sig och var nära att dö. Tycker hon är sjukt fin med sina ärr.

Jag håller med, väldigt söt tjej med vacker kropp
Medlem
Paladins avatar
Tanja är hittills
Medlem
Lunatics avatar
Tanja och Stephi, top 2 favoriter. Resten kommer efter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto