2021-02-26, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Hahah tanja tror fortfarande dom Tess och Pettran har en flört säger det, helt förstörd av ph

Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Nej med tanke på att han ska visa sitt partytrick som världens jävla grej får mig att avsky Karln. "Titta vad jag kan, titta!" Simon det är inte bröstmjök du tvingar fram utan körtelvätska, inte så jävla sexigt.

Haha men HUR många gånger har människan kört med det nu då?
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nardos och Pedram snackar ihop sig om att "svenskarna" inte gillar ortenbarn (eller vad hon sa), de måste tänka på det i fortsättningen *fistbump* och hålla ihop, föschtåruvajamena?

Inte mycket äkta integration där inte, trots att "vi svenskar" ändå gjort allt för att inkludera alla. Det kanske var ett misstag trots allt att släppa in hundratusentals människor från Afrika och Mellanöstern..

No shit. Vi som varnade kallades rasister. Nu pratar ni som vi gjorde för bara några år sen.
Medlem
Steph du borde inte vara så toxic, Pesto plockar upp bältet ..
2021-02-26, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Tess går igenom vad som sagts i poolrummet nu.

Roligt att dom fortsätter pratar och lite snyggt försöker avsluta samtalet om Pedram när han står där
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Haha säkert, men jag vet inte. Tanja verkar inte digga Emelie alls iaf.
Antagligen för att Emelie varit så jävla avig och dryg mot henne. Bara approachen att "jag kommer inte gå fram och prata med henne, hon får komma till mig" talar ju sitt tydliga språk liksom. Förhoppningsvis blir det någon underhållande konflikt mellan dem inom en snar framtid!
Medlem
__Alez__s avatar
Att Tanja inte slagit ihjäl sig ännu. Haha
2021-02-26, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha jag missade det så vet knappt vad som hänt kring det. Hela hon är förvirrande. Pratar om hur speciellt hon och alla hennes egenskaper är men hon är ju så sinnessjuka beige.

Håller med dig! Dock kan jag tänka mig att ha henne i mitt gäng som nära bekant, inte nära vän. Kul på fest typ?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Roligt att dom fortsätter pratar och lite snyggt försöker avsluta samtalet om Pedram när han står där

Så jävla lol
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nardos och Pedram snackar ihop sig om att "svenskarna" inte gillar ortenbarn (eller vad hon sa), de måste tänka på det i fortsättningen *fistbump* och hålla ihop, föschtåruvajamena?

Inte mycket äkta integration där inte, trots att "vi svenskar" ändå gjort allt för att inkludera alla. Det kanske var ett misstag trots allt att släppa in hundratusentals människor från Afrika och Mellanöstern..

Japp, de pissar på oss och vi sväljer (inte jag men...)
2021-02-26, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Antagligen för att Emelie varit så jävla avig och dryg mot henne. Bara approachen att "jag kommer inte gå fram och prata med henne, hon får komma till mig" talar ju sitt tydliga språk liksom. Förhoppningsvis blir det någon underhållande konflikt mellan dem inom en snar framtid!

Håller mina tummar
2021-02-26, 00:25
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Haha men HUR många gånger har människan kört med det nu då?
FÖR många! Det är så jävla avtändande som det kan bli!
2021-02-26, 00:26
Medlem
Sir_Ks avatar
Pedram är så jäkla desperat och beta... som när han desperat säger till Tess "Säg mig vad jag ska säga så det blir bra" tidigare i poolen. Tess läser av han som en öppen bok... Det är så skämmigt att se Pedrams beteende och att han inte kan läsa av signaler.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in