2021-02-26, 00:20
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Nip slip av Tanja när baddräkten ger vika:
https://gyazo.com/e85bf4162bbd7c027c068459ef28c5f0

Hade ju baddräkten nerdragen länge i badrummet tidigare ikväll.
Medlem
Padros och Narcos... Snälla någon. Kan de sluta med sittsnack..
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Så irriterande va fan. Varning på det eller ??

Enligt reglerna är det automatiskt tack och hej. Som andra delen förra året då ingen vågade pakta.
Nu har de inte bara idag men redan för några dagar sedan paktat. BB vet om det för folk har skrivit det även på deras Instagram. Bisarrt att de inte gör något.
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Pedram vs Luis (sänk ljud/bild är bacon)
https://streamable.com/
Senast redigerad av Vittvinochkokain 2021-02-26 kl. 00:26.
Medlem
Hahah tanja tror fortfarande dom Tess och Pettran har en flört säger det, helt förstörd av ph
2021-02-26, 00:21
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Lider med.... kan sätta mig i situationen men nej... Hade jag bott i samma hus som snubben hade jag mer tänkt "nej... vi båda är här imorgon". Inte så att detta är enda chansen.
Nej med tanke på att han ska visa sitt partytrick som världens jävla grej får mig att avsky Karln. "Titta vad jag kan, titta!" Simon det är inte bröstmjök du tvingar fram utan körtelvätska, inte så jävla sexigt.
Medlem
Rubensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Jag doftar lite rivalitet mellan Emelie och Tanja.

Hon är ju så osäker på sig själv att det slutar med att hon speglar andras personligheter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Från Emelie sida, absolut. Men inte från Tanjas. Tror också Emelie är för feg för att någonsin "konfrontera" Tanja. Hon kommer kåkka i periferin och snacka skit med Joel om det bara.

Haha säkert, men jag vet inte. Tanja verkar inte digga Emelie alls iaf.
Medlem
Blaisens avatar
Nardos cockblickar Simon och Steph. "Simon, vakna! Jag har ingen att prata med"
*byter kamera* Pedram är på väg till Tess igen.
Medlem
Nä nu är det disciplin som gäller. Liven åker ner 23:00 framöver.

Om Jespers ögonlock börjar att hänga och Thereses resting bitch face blir mer resting så är det ett tecken på att BB inte kommer att servera mer alkohol.

Så festerna är från 21:00-23:00 när dom väl är. Sen efter dom så är det bara massa skrik och viskande i olika rum. Hade det bara bjudits på en till hink så hade det nog hänt grejer i huset. Jag tror att vi som tittare hade fått mer underhållning på liven om de tillät en fest med ordentligt med alkohol som infekterar några relationer såpass att det fortfarande är smått tjafs och dispyter kring det i nyktert tillstånd i ett par dagar efteråt.

Två öl till och Pedrams spärrar skulle försvinna.
Två öl till och Therese skulle få ett utbrott.
Två öl till och Jesper skulle strula med andra.
Två öl till och Emelie skulle komma ut som homosexuell.

Jävlar vad Ponne förlorat mycket av sin "utstrålning" dessa två senaste dagarna. Tyckte mig se och höra honom mycket innan men nu har han blivit hälften av det han var.

Simon klättrade upp i min top lista i raket fart och Judith har alltid varit en stabil etta men jävlar vad Tanja rörde om i grytan nu i min top 3. Jag har ingen aning om vem som är min favorit längre. Emelie är åtminstone den tråkigaste det kommer jag nog att tycka hela tiden, röt till när hon vann sin immunitet..
2021-02-26, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubenstein
Hon är ju så osäker på sig själv att det slutar med att hon speglar andras personligheter.

Tycker typ lite synd om henne på något sätt
2021-02-26, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Glöm inte att hon kom ut i hela 8h. Undrar fortfarande om det, sjukt förvirrad.
Hahaha jag missade det så vet knappt vad som hänt kring det. Hela hon är förvirrande. Pratar om hur speciellt hon och alla hennes egenskaper är men hon är ju så sinnessjuka beige.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in