Citat:
Ursprungligen postat av
Parasolltroll
Dagbok?
Jag kan begära ut häktningsframställan. Och kanske FUP när det blir dags med reservation för att det kan bli en omfattande utredning och dyrt.
Dagboksbladet menas nog, kan vara intressant för att de vilka bilagor som inkommit i målet. Ev misstänkta häktade eller inte häktade osv.