Citat:
Ursprungligen postat av
trngw
Var det för att de påstod att det var Esbjörn som anmält Ebba för grovt förtal, eller vad var anledningen?
Huvud på spiken.!
Jag missade 19-köret då jag höll på med annat, såg skiten på tv4 play snabbt utan ljud-sen när jag backade, hade inslaget tagits bort från hårddisken, så jag kollade, och nu på hela tv-sändningen har inslaget redigerats om, för nu finns inte hans uttalande som du nämnde kvar. Som bevis kan du enkelt kolla tidskoderna, originalet var 2:23 som togs bort
och nu är inslaget 2:19 (panikåtgärd)
Övrigt:
De som hängt med i svängarna de senaste dagarna bör nu inse klart att det körs en påverkansoperation från i huvudsak Bonnierpressen, med koordinerade attacker där man tar intervjuer plus IPSOS-undersökningar samt fake-artiklar om "höga kd-politiker" och vad dessa anser, och sen dessutom injicerar gamla medlingsförslag som fanns här i tråden sen nov.
Bonniers och MSM skiter alltså helt i vad svensk lag och domstol har att komma med, Ebba ska ut med alla tillgängliga medel. Men när man koordinerar dessa typer av drev gäller det att de genomförs utan klantskallar, här röjde Esbjörn själv hur operationen gjorts mot honom personligen och samtidigt sa han för mycket med panikåtgärder från TV4.
De som hade ögonen på skaft borde ha sett att de tidinings-urklipp som Esbjörn hela tiden läser är utprintade sidor från "Stoppa pressarna" som är Sveriges sämsta skitmedie, så när han sitter på kursgården och matas med valda urklipp om Ebba, blir det ganska naturligt att han hade denna inställning om henne.
Detta är Goebbels show 2021. TV4 panik i repris:
https://ibb.co/zSN9whm
Hur man matar Esbjörn med urklipp från svenska medier:
https://ibb.co/cCPPmFg
(stoppa Pressarna sitter i spanien pga "vissa orsaker")
Övrigt: Finns inget i inslagen (gamla som redigerade version 2 och 3) där Essbjörn själv säger att han ångrat sig, det är reportern som säger detta !
Reporter: Esbjörn ångrade sig när hantverkarna började såga ner träd på tomten
Esbjörn: Det var åt helvete rent ut sagt
Det närmaste som sägs i versionerna är: "
Jag har ju brutit avtalet - men det vill hon inte förstå"...
DE som anser annat ska då lägga ut text samt skärmdump för att verifiera att dom har en annan version typ Bonnier 6-7-8...