Citat:
Ursprungligen postat av
Garre74
Läste genom detta som snabbast, en del vittnesmål om hur målsägande sagt hon blev våldtagen, rädd bli med barn osv. Förlorat oskulden
Sen i slutet kom det en redogörelse om vad som skett. Direkt tänkte jag - vänta nu? Det stämmer ju inte
Så först sa hon till vänner att blivit våldtagen, av med oskulden etc.
Men det var lögn?
Sedan var det tydligen en lögn att hon blivit utkastad med.
En till lögn?
J-ligt obehagligt att läsa om och jag är j-ligt glad jag inte är polisutredare i sådana här fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Ja jag håller på å lusläser domen nu och antecknar. Tjejen verkar ju vara något av en sk värsting och domen baseras främst på hennes berättelse. Ja den är helt avgörande. Hon skämdes över brännmärket, ja såklart när hon tillfogat sig det själv. Det står ju i domen att det inte kan uteslutas.
Bevisligen har hon ju ett självskadebeteende då hon ju skurit sig själv i handleden. Även modern var skeptisk till hennes berättelse. Märkligt också att åklagaren motsatte sig ett yttrande från Socialstyrelsens rättsliga råd vad beträffade brännmärket och rätten lät honom få det igenom.
Ebba kan inte ha läst igenom domen för då hade hon nog inte omnämnt den i sitt Facebook inlägg. Hon som jag har säkert förletts att tro vad som här skrivits om att JB är ett riktigt monster som våldtagit och torterat småbarn.
Fyy tvi vale vilka äckel ni är bägge två!
Binninge är dömd för bl.a grovt sexualbrott och misshandel av mindreårig i beroende ställning.
Sen sitter ni på FB och gottar er och påstår att barnet var någon sorts värsting, som frivilligt bjudit ut sig till sin egen styvfar.
Hujjjä!