Produktionen måste väl ha varnat den jäveln.
Ändå sliskar han sig och håller på med sitt äckelpäckel.
Hade jag varit tjej hade jag kåååkat!
Jag pratar om en kille som liknar Pedram som var med i ph och som Tanja är nära nu efter. Han fick nog ingen varning för hans beteende är vanligt i ph. Pedram har fått varning tror jag
Alltså jag tittade inte alls så mycket första veckan så vet inte så mycket vad som hände då, men nu känns det som att alla går extra hårt mot henne, thats it
Men man får respekt när man ger respekt. Det är inte en enkelriktad väg.
Inte kunnat kolla liven speciellt mycket idag men har hört och sett hur de reagerade när Tanja kom in. Och håller med om att Emelie reagerade väldigt starkt och lite barnsligt men jag fattar samtidigt vad hon menar. Att folk börjar slicka hennes röv direkt, kanske bara för hon är ”känd” sen innan. Sen fick hon mycket ”skit” nu under frågestunden.
Fattar även Nardos sida i tjafset med Katti även om det blev väldigt överdrivet och dramatiskt.
Tanja rörde verkligen om i grytan 😂 Ska bli kul att se hur kvällen utspelar sig.
Jag pratar om en kille som liknar Pedram som var med i ph och som Tanja är nära nu efter. Han fick nog ingen varning för hans beteende är vanligt i ph. Pedram har fått varning tror jag
Aha, då är jag med!
Men Pedram är i klass med den tomten alltså!?