2021-02-25, 16:07
Medlem
Bra svarat av Katti. Att hon fick förklara att hon tog upp det för att hon tänkte att andra kanske tog illa upp, och poängterade att hon faktiskt aldrig sa någonting av det hon sagt.

Dags för Nardos att komma ner på jorden.
2021-02-25, 16:07
Medlem
Yes Simon säger det vi alla tänker. ”Du säger samma sak gång på gång”
2021-02-25, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Bra att Steph fick höra sanningen från Simon, verkade som att det var en nyhet för henne.

Joel gjorde en riktig pussyturn genom att välja Nardos för att han inte vågade svara någon annan men det mottogs INTE väl av henne.

Nardos satt som ett åskmoln under hela frågestunden haha

Pedram fick frågan om Tess att låta som att de två inte är ett par i huset endast för att "han lovat sig själv att inte inleda något där inne" Sure captain 😂

Förövrigt STÖR det mig så JÄVLA mycket att Pedram fick känna sig som en jävla player för att han fick alla tjejfrågor - chilla med smilet din fula fan.

Emelie som redan har en skitdag kommer må PISS efter detta.

Tror förövrigt inte på att detta endast var deltagarnas frågor, BB har definitivt slängt i minst 70%. Lame.

Kommer bli drama mellan Nardos och Katti+Joel samt Emelie och Therese ikväll!

ja ikväll blir det drama och peddi vilke pissluffare han är
Medlem
slitzgaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missprisonmike
"Du säger bara samma sak hela tiden, kan vi avrunda?" - Simon
Hahahahaha

Känner med honom, samma sak om om om och om igen. INGEN kan göra något rätt, inte ens när dem ber om ursäkt.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Det tror jag på. Klart man inte tycker lika om allt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Jag tycker helt helt ärligt inte att Nardos fick en ärlig chans i huset , det känns som alla hade förutfattad meningar om henne redan från första sekunden. Många tog väldigt hårt på t.ex. hennes skämt. Jag vet att hon oftast ska låta högst osv och det är jobbigt men det är bara så hon är som person. Hon vill ingen illa, men hon vill bara att folk ska förstå henne vilket såklart inte alltid är rätt. Men tycker folk där inne går ibland på henne alldeles för hårt
För att hon var så stolt över att varit med i Tjafs, försökte på ett eller annat sätt att få folk att respektera henne med att säga "asså jag kan flippa, jag kan flippa" hela tiden. Sen när hon hela tiden avbryter och pratar om sig själv gör att man stör sig. Hon har bara sig själv att beskylla, ingen annan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Där sjönk hon som en sten! Men hoppet är det sista som överger en. Peddo kommer göra bort sig 🤭

Tyvärr för mig med när jag såg det efter ph. Riktigt obehagligt aura över den killen. Gick från 0-100 och det framför kameror mot Tanja själv bland annat
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abahati
Är det bara jag eller har Emelie precis bevisat för alla att hon är den falskaste av dem alla?
Herregud vad hon har sjunkit i mina ögon. Pratar skit om Tanja, ger en ”tillbaka-kaka” till Tess, säger märkliga saker som att hon inte ser Tanja som ett hot för att hon inte är som Tanja...
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesTrombley
Odds på att Emelie & Nardos drar ner stämningen och förstör festen ikväll?

1.05?

Hahaha, ja som högst! Emelie kommer offerkofta deluxe.
2021-02-25, 16:09
Medlem
xrlpyts avatar
Vad spelar det för roll att hon droppade Nardos namn, alla var ju där och visste exakt vem det handlade om.
2021-02-25, 16:10
Medlem
Stummakorianderss avatar
Ojojoj. Tror det kommer bli bråk ikväll.
2021-02-25, 16:10
Medlem
kermiths avatar
Vilka jävla snowflakes. Möjligtvis kanske Simon är hyfsat ärlig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in