2021-02-25, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
I min mening 0% chans på framgång att köra ovallat och helt uppenbart så. Bättre då att inte göra bort sig och se ut som en idiot samt dra på sig pöbelns ilska. Detta är inte vinnarskalle utan bara barnsligt. Hade mycket högre tankar om Svensson.

Tänker om de kände att det var svårt att få till vallningen och att det var ett hastigt beslut?
Citera
2021-02-25, 14:42
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
I min mening 0% chans på framgång att köra ovallat och helt uppenbart så. Bättre då att inte göra bort sig och se ut som en idiot samt dra på sig pöbelns ilska. Detta är inte vinnarskalle utan bara barnsligt. Hade mycket högre tankar om Svensson.

Ja framförallt kör man väl inte ovallat i så här löst före. Men jag vet inte, Oskar vet nog bättre, eller nä.
Citera
2021-02-25, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Vilken galen människa skulle ge henne ett gevär.

Ge tjejen en stafettsträcka nu. Medeltid.
Citera
2021-02-25, 14:43
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggson
Han pratar om Majas ex, som tydligen också heter Anton.
Hahaha OK trodde han menade Jonna. Jag pudlar givetvis då. 🙏
Citera
2021-02-25, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Perry vallar Kallas skidor också. Hoppas hans händer är lika magiska på lördag.

Hmm...vem vallar Fridas och Ebbas skidor?
Citera
2021-02-25, 14:46
Medlem
Japp, NU har de fått tag på mamma Sundling... se ert bokmärke på Aftonbladet eller Expressen.
Citera
2021-02-25, 14:47
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccnut
Hmm...vem vallar Fridas och Ebbas skidor?
Vet faktiskt inte jag har bara hört att Perry ansvarar för Sundling och Kallas skidor
Citera
2021-02-25, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Hahaha OK trodde han menade Jonna. Jag pudlar givetvis då. 🙏

Sundling. Pudling och älskling. Denna tråd har allt. Allt utom en hyllning till Norge. Fyra medaljer. Sverige en. Stort. Bra formtoppat!

Svenskerne 6, 18 och 19. Inte illa!
Senast redigerad av ccnut 2021-02-25 kl. 14:56.
Citera
2021-02-25, 14:54
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
Armbågsskadan som hämmade Svahn. Därför hon heller inte stod emot Lampich förra gången.
F-n att dom alltid skall skada sig. (Som Sjöström, märkligt)

Men all heder och uppskattning och imponering av Sundling. Hon hade kanske vunnit ändå, ja inte bara kanske, idag hade hon slagit Svahn!

Ja tyvärr. Skadan hämnade henne. Men kul med Jonna! Detta innebär väl att hon är given i stafetten och kanske att den på tidigare förhand givna Svahn bänkas.
Citera
2021-02-25, 14:56
Medlem
Green-Spirits avatar
Om det nu är skadan från fallet i sprinten i Ulricehamn som har spökat för Linn sedan dess, varför i h-vete deltog hon då ens i teamsprinten dagen efter där?
Citera
2021-02-25, 14:58
Medlem
Moonpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ja tyvärr. Skadan hämnade henne. Men kul med Jonna! Detta innebär väl att hon är given i stafetten och kanske att den på tidigare förhand givna Svahn bänkas.

Stafetten tas ut på onsdag... mycket kan hända innan dess 🤔
Men självklart har Jonna stärkt sina aktier
Citera
2021-02-25, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews

Öppnar ju möjlighet för Linn att åka skiathlonen och lämna teamsprinten till Jonna och Maja (eller Hagström). Johanna kan se till att vi alltid ligger först. Tänk att man bara kan SÄGA en sån sak... Och Jonna sparar energi och spurtar. Kan det bli bättre?

Eller nä, vad dum jag är. Frida, Ebba, Ribom och Kalla petar man inte.
Senast redigerad av ccnut 2021-02-25 kl. 15:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in