2021-02-25, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Emelie känner sig hotad också, precis som Therese. På med porrig outfit, in med extensions. Herregud vilka ytliga och mentalt svaga tjejer.

tror knappast tess känner sig hotad för vad isåfall? hon har haft den outfitten minst 2 gånger tidigare
2021-02-25, 14:33
Medlem
JamesTrombleys avatar
Varför sitter Emelie säkert? Har missat en hel del.
2021-02-25, 14:34
Medlem
kermiths avatar
Tack mina vänner. Jag har säkert glömt bort eller ofrivilligt utelämnat sköna detaljer i den lilla sammanfattningen. Allt hände så fort....
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesTrombley
Varför sitter Emelie säkert? Har missat en hel del.

Hon vann Vem vill bli miljonär-tävlingen igår.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tror knappast tess känner sig hotad för vad isåfall? hon har haft den outfitten minst 2 gånger tidigare
Instämmer. Hon om nån tycker det är jättekul att Tanja kommit in.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Hela den här diskussionen startade av någon skrev om det som Nardos har blivit utsatt för som en skitsak. Men ni kanske vill leva i en värld där det är det, vad vet jag.

Jag har inte påstått att det var en skitsak. Men som sagt, nu nattar vi den här diskussionen.
2021-02-25, 14:35
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det hela började med när Tanja kom in. Framförallt Eritrea och Emelie fick hjärnsläpp och började baktala henne innan hon ens hade pratat med dom. Tanja valde Jeppe, Tess och Judith att ta med sig på en lyxfrukost vid ett freez och Tanja kom in och valde ut dom. Det föll inte i god jord. Skitsnacket började.

.......................
Kapitel 2 någon timme senare.
Katti läser upp ett brev, Eritrea avbryter, Katti säger "håll tyst" bryskt. Eritrea blir förnärmad och nu skall det fan snackas med Katti. Katti säger förlåt, efter många om och men. Katti kallar till möte och berättar hela händelsen för hela gruppen och ber om förlåtelse av hennes bryskhet. Hon droppar Eritreas namn.

......................
Kapitel 3
Eritrea bryter ihop, ja du vet hur det ser ut och vad som kommer från hennes gap. Alldeles för mycket för att återgälda. Men läget är spänt. Emelie och Eritrea är inne i en psykos.
Fortsättning följer
Snällt sagt så lär det komma mer från Kattis misstänker nog att det kan sluta med att hon ryker från huset om hon forts som hon gör Kattis, Hon har ett humör som det kan snetända på tyvärr så vi får se mer sprit och det kommer smälla var så säker Grodan ingen går säker!
2021-02-25, 14:35
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tack mina vänner. Jag har säkert glömt bort eller ofrivilligt utelämnat sköna detaljer i den lilla sammanfattningen. Allt hände så fort....
Jag kanske hade tagit med den detaljen om att katti inte tog upp något som hon och nardos pratade om i förtroende men Som enligt nardos skedde vid mötet. (Överspelelare nardos)
2021-02-25, 14:37
Medlem
Blaisens avatar
Alltså, jag vet att man har sex i alla åldrar men är det bara jag som blir lite äcklad när Katti säger "då glittrar det till i springan" då och då?
2021-02-25, 14:39
Medlem
Har de fått in alkohol? Har ett möte och ser att de dricker öl!!!
Medlem
Dukanva85s avatar
Men snälla kan vi skicka ut Loui nu. Flåsar för fan febrilt för att gå och röka... kommer röka och trycka i sig en tub majjo, orolig för hans hälsa för tusan.
Medlem
Herregud vad Loui flåsar hahahahahahah

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in