2021-02-25, 14:28
Medlem
Dukanva85s avatar
Sluta sjunga joelhelvete
2021-02-25, 14:30
Medlem
JamesTrombleys avatar
Värdelöst med grupptävlingar där förloraren hänger löst. Mycket bättre när deltagarna får nominera.
Medlem
Den där trion i rosa sovrummet är hemska!

Precis som Amalia, mergrim osv förra året...Har dock glömt vem mer det var som hängde med dem då 🙈🤔
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Tror du man kan göra jämförelser så som du försöker göra nu? Det säger väl sig själv att det är extremt individuellt? Om du nu gillar den jämförelsen så tror jag att det sätter betydligt större psykiska sår att bli utsatt av andra framför att råka ut för en olycka. Men baserar det endast på mina personliga upplevelser och tror inte det går att mäta på det sättet.

Varför ska det ena vara värre än det andra? Som du skriver, det är upp till hur de upplever det och jag hävdar att det är upp till hur de väljer att hantera det. Ja, och jag baserar det på mina upplevelser. Oerhört subjektivt så kan vi släppa det här då? Vi kommer inte enas.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Ändå tror de att dem ska få allt att funka klockrent.nu sa judith till Simon att han inte skulle ta en till öl innan alla är klara.

Det är ju den goda kycklingmamman. Hur fan kan man låta andra styra.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det hela började med när Tanja kom in. Framförallt Eritrea och Emelie fick hjärnsläpp och började baktala henne innan hon ens hade pratat med dom. Tanja valde Jeppe, Tess och Judith att ta med sig på en lyxfrukost vid ett freez och Tanja kom in och valde ut dom. Det föll inte i god jord. Skitsnacket började.

.......................
Kapitel 2 någon timme senare.
Katti läser upp ett brev, Eritrea avbryter, Katti säger "håll tyst" bryskt. Eritrea blir förnärmad och nu skall det fan snackas med Katti. Katti säger förlåt, efter många om och men. Katti kallar till möte och berättar hela händelsen för hela gruppen och ber om förlåtelse av hennes bryskhet. Hon droppar Eritreas namn.

......................
Kapitel 3
Eritrea bryter ihop, ja du vet hur det ser ut och vad som kommer från henne gap. Alldeles för mycket för att återgälda. Men läget är spänt. Emelie och Eritrea är inne i en psykos.
Fortsättning följer
Har jag sagt att jag är hemligt kär i dig kerm? Underbar uppdatering
2021-02-25, 14:31
Medlem
Citat:
Det hela började med när Tanja kom in. Framförallt Eritrea och Emelie fick hjärnsläpp och började baktala henne innan hon ens hade pratat med dom. Tanja valde Jeppe, Tess och Judith att ta med sig på en lyxfrukost vid ett freez och Tanja kom in och valde ut dom. Det föll inte i god jord. Skitsnacket började.

.......................
Kapitel 2 någon timme senare.
Katti läser upp ett brev, Eritrea avbryter, Katti säger "håll tyst" bryskt. Eritrea blir förnärmad och nu skall det fan snackas med Katti. Katti säger förlåt, efter många om och men. Katti kallar till möte och berättar hela händelsen för hela gruppen och ber om förlåtelse av hennes bryskhet. Hon droppar Eritreas namn.

......................
Kapitel 3
Eritrea bryter ihop, ja du vet hur det ser ut och vad som kommer från henne gap. Alldeles för mycket för att återgälda. Men läget är spänt. Emelie och Eritrea är inne i en psykos.
Fortsättning följer

Grymt bra sammanfattning! Haha!
Medlem
Var de tvungna att få in Tanja i huset just idag? Och fest idag? Det var ju lill-lördag igår och jag måste upp tidigt imorn så kommer inte kunna följa skiten sent ikväll
Medlem
HatarIslams avatar
Emelie känner sig hotad också, precis som Therese. På med porrig outfit, in med extensions. Herregud vilka ytliga och mentalt svaga tjejer.
2021-02-25, 14:32
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Det är ju den goda kycklingmamman. Hur fan kan man låta andra styra.
Fattar inte det heller. Judith om någon kommer vara den första som kommer ta upp hamstringen av alkohol, hon vill alla väl och tror inte hon gillar det här med gömma-ölenskiten
2021-02-25, 14:32
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesTrombley
Värdelöst med grupptävlingar där förloraren hänger löst. Mycket bättre när deltagarna får nominera.

Håller med men gör de så för att undvika pakter och grupperingar i det längsta? Det är ju kört nu så de kan lika gärna sluta med det. Iofs är tävlingar underhållning för oss som tittar.
2021-02-25, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Varför ska det ena vara värre än det andra? Som du skriver, det är upp till hur de upplever det och jag hävdar att det är upp till hur de väljer att hantera det. Ja, och jag baserar det på mina upplevelser. Oerhört subjektivt så kan vi släppa det här då? Vi kommer inte enas.

Hela den här diskussionen startade av någon skrev om det som Nardos har blivit utsatt för som en skitsak. Men ni kanske vill leva i en värld där det är det, vad vet jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in