2021-02-25, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Emelie är inte ens med o skålar med de andra! Nu får hon la för fan ge sig!
Hänger hon löst fortfarande?

nej hon sitter säkert
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Nej satte på nu
De ska ha en ph-box där de fått anonymt fråga frågor om andra i huset. De ska klä sig som de i PH. Så med andra ord har pedram lyckats väldigt bra 😁
Avslutad
Citat:
Miljonfrågan: Vilka har smugit undan till sovrum 2?
2021-02-25, 14:25
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Tyvärr inte
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
2005, finns på youtube. Men hon var inte med speciellt mycket, såg säsongen förra året. Åkte ut rätt tidigt vill jag minnas.

Taaack! Ska kolla in det senare 😊
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Nej tyvärr och det gör nog att hon tycker att hon kan ha det beteendet. Hade hon hängt löst hade hon smörat
2021-02-25, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Nej tyvärr och det gör nog att hon tycker att hon kan ha det beteendet. Hade hon hängt löst hade hon smörat

Ja det har du nog rätt i
Medlem
Dukanva85s avatar
Joel; är det här skandal?
Klär sig precis som han alltid gör. TRÅKMÅNS
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, men vilket påverkar livet mest? Och återigen, det handlar om hur du VÄLJER att hantera det. Ingen tvingar dig att läsa mina kommentarer. "Moraliskt överlägsen"? If the shoe fits

Tror du man kan göra jämförelser så som du försöker göra nu? Det säger väl sig själv att det är extremt individuellt? Om du nu gillar den jämförelsen så tror jag att det sätter betydligt större psykiska sår att bli utsatt av andra framför att råka ut för en olycka. Men baserar det endast på mina personliga upplevelser och tror inte det går att mäta på det sättet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85

tittarna ser och hör dock allt
2021-02-25, 14:27
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tittarna ser och hör dock allt
Just så! Hon behövde nog bara lite ensamtid och spy galla rent mentalt. Hon verkar inte tjurig nu. Iaf inte för de som är därinne i rummet
2021-02-25, 14:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Så jag har förstått det har vart cirkus i huset kan min käre Groda kortfattat göra en summering så man hänger med, Var bara ett klipp i appen jag såg att Kattis varit i faren och lekt översittare om så är fallet så är inte det första eller sista gången hon hållit på med dyl saker!

Det hela började med när Tanja kom in. Framförallt Eritrea och Emelie fick hjärnsläpp och började baktala henne innan hon ens hade pratat med dom. Tanja valde Jeppe, Tess och Judith att ta med sig på en lyxfrukost vid ett freez och Tanja kom in och valde ut dom. Det föll inte i god jord. Skitsnacket började.

.......................
Kapitel 2 någon timme senare.
Katti läser upp ett brev, Eritrea avbryter, Katti säger "håll tyst" bryskt. Eritrea blir förnärmad och nu skall det fan snackas med Katti. Katti säger förlåt, efter många om och men. Katti kallar till möte och berättar hela händelsen för hela gruppen och ber om förlåtelse av hennes bryskhet. Hon droppar Eritreas namn.

......................
Kapitel 3
Eritrea bryter ihop, ja du vet hur det ser ut och vad som kommer från hennes gap. Alldeles för mycket för att återgälda. Men läget är spänt. Emelie och Eritrea är inne i en psykos.
Fortsättning följer
Senast redigerad av kermith 2021-02-25 kl. 14:31.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in