2021-02-25, 14:07
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Sättet att slingra sig på, ändra sina utsagor gång på gång. Men okej, det kanske bara är en invandrargrej, att ljuga, plåga tjejer osv osv. Säg till om jag ska hålla ditt hår
Naaw gulle! Har du vägen förbi Peking får du det 💙🤍
2021-02-25, 14:07
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
he he he he
Kram. Vänner?
2021-02-25, 14:08
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jovisst.
Sedan sitter vi här och svettas
Det är dock synd att TV4 inte använder sina skarpaste hjärnor till BB. De gör ju ändå bra produktioner i andra sammanhang. Men hit kommer praktikanterna
Ja tyvärr! Nu blir ju folk därinne tydligen fulla på 4 öl och en skvätt vin men minns du förr när de fick in helrör efter helrör i kanal5
2021-02-25, 14:11
Medlem
Lui ser Tanjas tatuering:

"Den har jag sett på tv"

"Har du? Den är ny, för 3 veckor sen"

"Jag har sett den, jah jag har sett den"
2021-02-25, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Nej, jag blev förbannad! Vad var det att missförstå? Du skrev att hon orsakade sin olycka själv.

Men är du trög? Tanja har själv benämnt det som klantigt. Det finns fortfarande ingen anledning att jämföra en olycka med att någon får stryk AV ANDRA. Olyckor kommer alltid ske. Du leker bara moraliskt överlägsen när det passar dig, eftersom du själv verkar ha svårt för att fatta hur osmakligt dina tishko jämförelser är.
2021-02-25, 14:12
Medlem
thepizzakingggs avatar
Det är mer drama här än i huset
2021-02-25, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaeppsargen

"Den har jag sett på tv"

Hahah tänkte också på det. Hon har dock lagt upp ett klipp på den på sin insta, han kanske har sett den där
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaeppsargen

"Den har jag sett på tv"

Hahahaha! Underbart, allvetaren king Louie strikes again
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Men är du trög? Tanja har själv benämnt det som klantigt. Det finns fortfarande ingen anledning att jämföra en olycka med att någon får stryk AV ANDRA. Olyckor kommer alltid ske. Du leker bara moraliskt överlägsen när det passar dig, eftersom du själv verkar ha svårt för att fatta hur osmakligt dina tishko jämförelser är.
👊 snyggt. Konsekvenstänket finns inte när man är 15. Hela det där gänget från hennes hemstad hängde på den där bron. Ja, klantigt men inte självförvållat.
Senast redigerad av Dukanva85 2021-02-25 kl. 14:16.
2021-02-25, 14:14
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Ja tyvärr! Nu blir ju folk därinne tydligen fulla på 4 öl och en skvätt vin men minns du för när de fick in helrör efter helrör.

Phew, du snackar om ett koncept som köptes en gång i tiden och var det "riktiga" BB.
Det var ju tider. Man snackade om det på jobbet med alla. Ett intressant socialt experiment som verkligen gav underhållning. Nu har det omvandlats till familjedrama för hela familjen.
Haha, fyra öl ja, och en skvätt vin.
2021-02-25, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfarfarlig
Hahah tänkte också på det. Hon har dock lagt upp ett klipp på den på sin insta, han kanske har sett den där

Tveksamt om Luis såg den på HENNES instagram för 3 veckor sen. Dessutom "såg han den" på tv 😂
2021-02-25, 14:15
Medlem
skillemandinkis avatar
Varför ser pedram ut så där????
Vad har han gjort de jävla äcklet? Helvete vad han kommer slicka röv asså

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här