2021-02-25, 14:00
Medlem
xrlpyts avatar
Joels hår är verkligen helt fantastiskt. Inte ett dugg avundsjuk.
2021-02-25, 14:01
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Instämmer helt. En hel del är säkert tillrättalagt, jag har svårt att tro slumpen skulle vara dominerande.
Ja, det är väl ytterst därför BB väljer att filma vissa personer mer än andra. Vi blir påverkade av precis allt som BB gör.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Den är bra! Är lite smårolig på att komma på så bra frågor, jag skulle nog vilja fråga om hon har en tro på som hon följer och om det är så som jag tror varför hon kan dricka alkohol men inte det ena eller det andra.

That was a good one!
Hade varit bra med något kopplat hennes matpreferenser också! Känns som att den har ändrats fram och tillbaka sedan dag ett
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
That was a good one!
Hade varit bra med något kopplat hennes matpreferenser också! Känns som att den har ändrats fram och tillbaka sedan dag ett
VERKLIGEN!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Oj då kan jag glädja dig med att jag var på en av dem. Och är en nörd när det gäller rättegångar så lyssnat flera gånger på båda. Men retorik? Du tänker inte på talet då eller? För att jag ser och känner många som man jämföra med äcklena bara av gestikuleringar och tal. Men att benämna dem i samma samma mening som pedram får mig att må illa.

Sättet att slingra sig på, ändra sina utsagor gång på gång. Men okej, det kanske bara är en invandrargrej, att ljuga, plåga tjejer osv osv. Säg till om jag ska hålla ditt hår
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Ska du välja min favorit i BB?
Kan du släppa det i respekt till alla andra som läser tråden?
Skriv. Privat. Om. Du. Vill. Ventilera. Gubbkärring.

Det är okay att må dåligt, och att även Peddo är din favorit.
Han gillar dessutom gubbkärringar.
2021-02-25, 14:02
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedway
Det här är en av många anledningar till att jag hatar min hemstad Göteborg. Människor som hon i rosa, inflyttade lantisar som tror sig kunna någonting om vår stad. Försvinn och självdö. Äckel.

Samma med Stockholm...
2021-02-25, 14:03
Medlem
Trodde aldrig jag skulle se CLUEENEWS, men fastnade framför avsnittet med Tanja. Hon verkar ju görgo, men lär inte bli några skandaler med henne direkt.

Men intressant tjej ändå, trots ph-förflutet.
2021-02-25, 14:04
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon känner sig hotad av att en ny tjej kom in, så hon valde extra slutty idag.
Det hör ihop med tävlingen idag. De ska vara med i en slutty dokusåpa.
2021-02-25, 14:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ja, det är väl ytterst därför BB väljer att filma vissa personer mer än andra. Vi blir påverkade av precis allt som BB gör.

Jovisst.
Sedan sitter vi här och svettas
Det är dock synd att TV4 inte använder sina skarpaste hjärnor till BB. De gör ju ändå bra produktioner i andra sammanhang. Men hit kommer praktikanterna
2021-02-25, 14:06
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Det är okay att må dåligt, och att även Peddo är din favorit.
Han gillar dessutom gubbkärringar.

he he he he
2021-02-25, 14:07
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Hahaha helt otroligt att du sitter och frekvent snackar om en kallblodig styckmördare i ett skvallerforum för Big Brother och jämför honom med deltagare men blir svinkränkt när man påpekar att det inte är en skitsak om en tjej får stryk och utsätts för stenkastning och inte ser jämförelsen med det och en OLYCKA. Det har aldrig handlat om vem som har utsatts för mest trauma

Det är ingen skitsak att Nardos blivit utsatt för det, absolut inte. Men hon har nog ett värre trauma än det bakom sig men då kan vi ju diskutera hur man bäst hanterar det? Som Tanja eller som Nardos? Offerkofta eller bejaka livet?

Det finns inga ursäkter för att bete sig som en idiot, förklaringar möjligtvis, men inte ursäkter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in