2021-02-25, 14:16
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Phew, du snackar om ett koncept som köptes en gång i tiden och var det "riktiga" BB.
Det var ju tider. Man snackade om det på jobbet med alla. Ett intressant socialt experiment som verkligen gav underhållning. Nu har det omvandlats till familjedrama för hela familjen.
Haha, fyra öl ja, och en skvätt vin.
Haha ja men har jag fel då? Knappt så tv4 vill visa när de tar en sup i farmen för att hedra grisen de slaktat. Det ska vara så talanggmysipysigt..
2021-02-25, 14:16
Medlem
herpesvårtas avatar
Kan de inte börja med frågeboxen nu så man kan få något gjort här idag!

Deras reality outfits

Jesper ser ut som han klivit ut ur BB-huset år 2003
Pedram ser faktiskt ut som en PH deltagare, slemmig och idiotisk
2021-02-25, 14:17
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:

Phew, du snackar om ett koncept som köptes en gång i tiden och var det "riktiga" BB.
Det var ju tider. Man snackade om det på jobbet med alla. Ett intressant socialt experiment som verkligen gav underhållning. Nu har det omvandlats till familjedrama för hela familjen.
Haha, fyra öl ja, och en skvätt vin.
Så jag har förstått det har vart cirkus i huset kan min käre Groda kortfattat göra en summering så man hänger med, Var bara ett klipp i appen jag såg att Kattis varit i faren och lekt översittare om så är fallet så är inte det första eller sista gången hon hållit på med dyl saker!
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Varför ser pedram ut så där????
Vad har han gjort de jävla äcklet? Helvete vad han kommer slicka röv asså
Har du inte sett deras uppdrag idag?
Medlem
kermiths avatar
Man undrar vad nästa bisarra twist i detta fiasko kommer att bli när man ser Peddo
2021-02-25, 14:18
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Men är du trög? Tanja har själv benämnt det som klantigt. Det finns fortfarande ingen anledning att jämföra en olycka med att någon får stryk AV ANDRA. Olyckor kommer alltid ske. Du leker bara moraliskt överlägsen när det passar dig, eftersom du själv verkar ha svårt för att fatta hur osmakligt dina tishko jämförelser är.

Ja, men vilket påverkar livet mest? Och återigen, det handlar om hur du VÄLJER att hantera det. Ingen tvingar dig att läsa mina kommentarer. "Moraliskt överlägsen"? If the shoe fits
2021-02-25, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaeppsargen
Tveksamt om Luis såg den på HENNES instagram för 3 veckor sen. Dessutom "såg han den" på tv 😂

Hahaha ja lät onekligen osannolikt men lyfter bara möjligheten att det kan ha skett han kanske är hemlig fanboy
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Haha ja men har jag fel då? Knappt så tv4 vill visa när de tar en sup i farmen för att hedra grisen de slaktat. Det ska vara så talanggmysipysigt..

Nej, tvärtom du har helt rätt. De som tittar på BB är en helt annan kategori människor än tv4 har tänkt eller önskat sig.
Medlem
Killthepoors avatar
Redan fest?!?
2021-02-25, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
👊 snyggt. Konsekvenstänket finns inte när man är 15. Hela det där gänget från hennes hemstad hängde på den där bron. Ja, klantigt men inte självförvållat.

Nej tyvärr finns det inte det. Jag skulle aldrig skriva att hon fick skylla sig själv men det är ett faktum att det finns ingen annan inblandad än hon själv, det var ingen som knuffade henne. Nardos däremot har blvit usatt av ANDRA och jag tycker inte det är en skitsak bara för att jag inte gillar bruden.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Nej, tvärtom du har helt rätt. De som tittar på BB är en helt annan kategori människor än tv4 har tänkt eller önskat sig.
Ändå tror de att dem ska få allt att funka klockrent.nu sa judith till Simon att han inte skulle ta en till öl innan alla är klara.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Redan fest?!?
Nu går vi all in här misstänker man högt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in