Phew, du snackar om ett koncept som köptes en gång i tiden och var det "riktiga" BB.
Det var ju tider. Man snackade om det på jobbet med alla. Ett intressant socialt experiment som verkligen gav underhållning. Nu har det omvandlats till familjedrama för hela familjen.
Haha, fyra öl ja, och en skvätt vin.
Haha ja men har jag fel då? Knappt så tv4 vill visa när de tar en sup i farmen för att hedra grisen de slaktat. Det ska vara så talanggmysipysigt..
Phew, du snackar om ett koncept som köptes en gång i tiden och var det "riktiga" BB.
Det var ju tider. Man snackade om det på jobbet med alla. Ett intressant socialt experiment som verkligen gav underhållning. Nu har det omvandlats till familjedrama för hela familjen.
Haha, fyra öl ja, och en skvätt vin.
Så jag har förstått det har vart cirkus i huset kan min käre Groda kortfattat göra en summering så man hänger med, Var bara ett klipp i appen jag såg att Kattis varit i faren och lekt översittare om så är fallet så är inte det första eller sista gången hon hållit på med dyl saker!
Men är du trög? Tanja har själv benämnt det som klantigt. Det finns fortfarande ingen anledning att jämföra en olycka med att någon får stryk AV ANDRA. Olyckor kommer alltid ske. Du leker bara moraliskt överlägsen när det passar dig, eftersom du själv verkar ha svårt för att fatta hur osmakligt dina tishko jämförelser är.
Ja, men vilket påverkar livet mest? Och återigen, det handlar om hur du VÄLJER att hantera det. Ingen tvingar dig att läsa mina kommentarer. "Moraliskt överlägsen"? If the shoe fits
👊 snyggt. Konsekvenstänket finns inte när man är 15. Hela det där gänget från hennes hemstad hängde på den där bron. Ja, klantigt men inte självförvållat.
Nej tyvärr finns det inte det. Jag skulle aldrig skriva att hon fick skylla sig själv men det är ett faktum att det finns ingen annan inblandad än hon själv, det var ingen som knuffade henne. Nardos däremot har blvit usatt av ANDRA och jag tycker inte det är en skitsak bara för att jag inte gillar bruden.