2021-02-25, 13:54
Medlem
bajjenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Hon har alltså knullat bort sina chanser till vm-medaljer.

Men nu får ni fan ge er?
Citera
2021-02-25, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Oj vad nära Lampic var ett silver.

Oj, vad långt bort från ett guld både Lampic och Falla var!

Johanna Hagström! Bra!

Linn Svahn har lite för långa fibrer nu. Distansfiber. Utveckling kostar. Men hon är bara 21 år! Linn, Johanna och Moa Lundgren kommer dominera i tio år till. Och så är Louise Lindström och Moa Hansson inte långt borta. Maja, Dyvik och Jonna kan gå till semi tio år till bara för utfyllnad.
Citera
2021-02-25, 13:55
Medlem
bcdefgs avatar
Nu har jag lugnat ner mig - drömpallen slog in i damfinalen
Citera
2021-02-25, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajjenn
Men nu får ni fan ge er?

Instämmer. Ett jävla gift.
Citera
2021-02-25, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bcdefg
Nu har jag lugnat ner mig - drömpallen slog in i damfinalen

Ja, kan bli lite glad över Hagströms fjärdeplats för att det var så logiskt topp 3.
Citera
2021-02-25, 13:58
Bannlyst
Vet inte varför känslan över denna första VM-dag är olustig - å ena sidan enormt glad åt Jonna Sundlings revansch från VM-finalen 2019, men, resultaten på övriga svenskar skaver likt ett elakt skoskav...

Maja, usch, Linn, bottenlös depression, Johanna, kulsnabb men usel utför och låter Lampic åka förbi enkelt, Oskar utan medalj, Grate stark utan succé, Häggas, näää...

Men, ett guld är ett guld! Så länge Norge missar guldet är vi väl en hel skidvärld som är jätteglada...

Tips, inga kärleksaffärer på nära avstånd under en mästerskap - då går det åt helvete!
Citera
2021-02-25, 13:58
Medlem
bcdefgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccnut
Ja, kan bli lite glad över Hagströms fjärdeplats för att det var så logiskt topp 3.
Instämmer, det var ju i praktiken bara fyra åkare i finalen. Steneseth och Weng har tidigare visat att deras kapacitet är final, men inte närheten av pallen
Citera
2021-02-25, 14:00
Medlem
bajjenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Ska du säga med den profilbilden.
Jasså? Berätta mer? Till skillnad från gubbslem, som det uppenbart kryllar om i denna tråd, sexualiserar inte jag dessa tjejer.
Citera
2021-02-25, 14:02
Medlem
Perry ansvarar för Jonnas skidor. Bäst skidor i svenska laget idag väl?
Citera
2021-02-25, 14:02
Medlem
seaworthys avatar
Är damlaget för sprintstafett kirrat?
Citera
2021-02-25, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Om du inte tycker det har något med någonting att göra kan du bara ignorera inlägget. Men du var tvungen att bli kränkt av det såklart.
Sicket jävla svar. Nej men du behöver väl för fan inte blanda in en ung tjejs val av partner? Tänk på vad du säger. Hon får leva livet och ligga runt hur mycket hon vill. Men du blev sur för att hon inte håller sig till en och samma?
Citera
2021-02-25, 14:05
Medlem
t0xx0ms avatar
Ifölge Expressen så tog alltså Oscar Svensson beslutet redan igår kväll att köra på ovallat i finalen. Det gör egentligen beslutet än mer anmärkningsvärt - war-gaming-avdelningen i landslaget får se över sina arbetsmetoder. Den utveckling av loppen som man hoppas på om man kör ovallat torde vara tätt på toppen och lite luskörning. Så såg det inte ut förra året på för-VM utan det var samma körning som idag, vilket betyder att man måste ha förväntat sig någonting annorlunda inför idag.

Inget heat hittills under dagen tydde på avvaktande åkning. Det i kombination med tufft före och dåligt stavfäste gör att någon borde ha dragit i handbromsen på planen under dagen. Man kanske inte kan förvänta sig att Oscar gör den bedömningen själv, utan lagledningen får bära stort ansvar tycker jag. Med både Calle och Thorn i landslaget borde man ha erfarenhet av dylika situationer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in