2021-02-25, 13:12
Medlem
ollepolle90s avatar
Åh herregud så sliskig Pedram ser ut med tröjan, bus och örhänget. Typiskt sån mellanösternkille som låtsas vara italienare
Medlem
Dukanva85s avatar
Var är ur-sul Nej jag menar trollet? Tyst ett tag nu..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slitzgari
Känner att jag kanske borde oroa mig för mitt hem efter hon kommit ut ur huset
100%. Och vi bör nog oroa oss över BB-huset när hon åker ut. Finns en risk att det händer en "olycka".
Medlem
StoriaiLs avatar
Äntligen kan jag hoppa in i tråden! Läst en hel del i tråden och kände att jag måste skapa en användare för att kunna delta i diskussionerna. Har varit inne på fb till och från i flera år, så är inte helt ny i gemet.

Jag har inte hunnit kika in på dc förrän nu, vad är det Nardos blivit upprörd över nu? Försökte leta lite bland sidorna men hittade inget. Ber om ursäkt om jag ställer en fråga som ni redan svarat på.
2021-02-25, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thepizzakinggg
Dina bröst ser jätte fina ut i den - Jesper

Han är fan creepy

Vems brödt pratar han om?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Jag kan mycket väl tro att Narcos har haft det tuffast i livet av dom som är inne. Men vi är ganska många här i världen som har en sämre bakgrund och det ger en inte rätt att använda det som ett jävla vapen emot andra Det här är bara ett maktspel från hennes sida nu
Tanja höll på att dö, hennes dunjacka sprängdes i luften och kläderna brann upp, hon faller ner i vatten vilket var hennes räddning men hon håller på att drunkna men tack vare att hon svalde sitt hår överlevde hon. Hon fick ligga på sjukhus i månader och de fick söva ner henne innan hon skulle duscha varje gång pga av alla brännskador. Precis innan hon ska börja gymnasiet då utseendet är allt. Och Nardos tycker att när Katti säger Tyst är traumatiskt? Ne du, köper inte det. (Och det kommer från mig som haft mycket skit inom familjen med, som droger, våld och otroheter i hemmet vilket ledde till att man inte kunde bo hemma) Ne du, man ska inte jämföra men att en människa säger tyst för att man hela tiden blir avbruten är något man bara ska kunna ta. Om hon inte avbryter folk och är en drama queen så hamnar hon inte i dessa situationer, enkelt. Hon vill verka vuxen men är otroligt omogen.
Senast redigerad av Jen1n1 2021-02-25 kl. 13:16.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Åh herregud så sliskig Pedram ser ut med tröjan, bus och örhänget. Typiskt sån mellanösternkille som låtsas vara italienare

hahah ja. Detta fick hans ordinarie look att framstå som väldigt laid back
2021-02-25, 13:14
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Undrar när de ska köra frågorna.

Tänkte gå ut och springa i slasket men KAN ju inte missa frågorna, nu när shit redan gått down. Nardos lär ju vara på tårna och hugga på minsta lilla
Du kan ju springa till ljudet av Nardos ljuva stämma
2021-02-25, 13:15
Medlem
slitzgaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Haha ja det är sant. Såg vi ju redan igår

Eller egentligen redan när hon trodde att Jeppe flörtade sönder med henne.

Bara det att hon öppnade en öl det första hon gjorde... Men vad vet jag Phil kanske sveper en och annan bärzzz i loungen
2021-02-25, 13:15
Medlem
Blaisens avatar
Detta är Big Brother Nardos och Pedram det är FÖRBJUDET att prata om horoskop
2021-02-25, 13:16
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Sa Jesper "dina bröst ser fina ut i den" till Steff?

Japp, det gjorde han. Likväl som ha sa högt att "klart man spanar in" när han sett en mer dold tatuering på Tanjas kropp
2021-02-25, 13:19
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Tanja höll på att dö, hennes dunjacka sprängdes i luften och kläderna brann upp, hon faller ner i vatten vilket var hennes räddning men hon håller på att drunkna men tack vare att hon svalde sitt hår överlevde hon. Hon fick ligga på sjukhus i månader och de fick söva ner henne innan hon skulle duscha varje gång pga av alla brännskador. Precis innan hon ska börja gymnasiet då utseendet är allt. Och Nardos tycker att när Katti säger Tyst är traumatiskt? Ne du, köper inte det. (Och det kommer från mig som haft mycket skit inom familjen med, som droger, våld och otroheter i hemmet vilket ledde till att man inte kunde bo hemma) Ne du, man ska inte jämföra men att en människa säger tyst för att man hela tiden blir avbruten är något man bara ska kunna ta. Om hon inte avbryter folk och är en drama queen så hamnar hon inte i dessa situationer, enkelt. Hon vill verka vuxen men är otroligt omogen.

Applåder på den!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in