2021-02-25, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Aha, vet inte hur mycket jag tror på det Pedram säger dock med tanke på hans lögner om allt. Men fan vad tråkigt att höra om det stämmer. Men har inte nardos liknande bakgrund?

Ingen aning, det ända hon berättat spm jag hört är att hon flyttade hemifrån ga ska tidigt till en lägenhet som en släkting fixat. Men hon flyttade ut efter 3 mpnader för det spökade 😂

Utöver det pratar hon ju om ”vuxna som tryckt ner henne”, men det låter mest som att folk lackat på att hon hörs och syns och har attityd hela tiden.
Avslutad
Det jag inte förstår är hur en så fruktansvärt tråkig och personlighetslös person som Emelie kan få en plats i big brother. Sedan undrar jag var i helvete har hon fått idén om att hon har minsta lilla chans över huvud taget att ta sig vidare i programmet.

Det har gått en vecka och hon har legat under täcket och skvallrat med Joel större delen av tiden.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slitzgari
Katti agerade inte direkt som Dr Phil skulle gjort haha
Dr. Phil hade skickat Eritrea till OnSite med hjälp av Dr. Sophy
Medlem
Hahah Pontus är kul, han bjuder verkligen på sig själv!
2021-02-25, 13:02
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prisbasbelopp
Hon tänkte bara att hon borde förklara sig ifall andra tog illa åt sig. Så nämnde hon bara att ”jag har redan pratat med Nardos separat” och set var det fuuulaasteee vääärstaaaa sveekeet man kunde ha gjort.
Ja verkligen. För ingen märkte ju att de pratade privat eller så. Och hon har ju inte gråtit ut för halva huset om det redan. Kommer bli dramatiskt om nardos får en fråga från boxen sen.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slitzgari
Katti agerade inte direkt som Dr Phil skulle gjort haha

Äh men vafan. Tanten blev ju orolig att fler kanske reagerade som Nardos på att hon skrek *TYST!!*. När det i själva verket inte var någon som reagerade öht utöver N.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Varför gör dom om Pontus?

Det vankas PH-fest! Och Pandoras ask
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
En stor anledning till varför hon känner sig förminskad är de andras reaktion till Kattis speech. De förstod henne, applåderade och gav henne kramar.

Nardos tycker att Katti ska pussa hennes fötter och be om ursäkt, inte få massor applåder.

Katti har givetvis inte gjort något fel.

Absolut! Det var droppen! Funkar inte att köra Tjafs!-metoden heller, så mycket fattade hon.
Senast redigerad av Blaisen 2021-02-25 kl. 13:07.
2021-02-25, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abahati
Det jag inte förstår är hur en så fruktansvärt tråkig och personlighetslös person som Emelie kan få en plats i big brother. Sedan undrar jag var i helvete har hon fått idén om att hon har minsta lilla chans över huvud taget att ta sig vidare i programmet.

Det har gått en vecka och hon har legat under täcket och skvallrat med Joel större delen av tiden.

Väldigt konstig casting. Kanske att produktionen tänker att folk ska kunna känna igen sig i henne som en helt vanlig tråkig människa vars största grej är att hon flyttat från sitt flickrum till familjens källare och största trauma att en kille gjort slut med henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfarfarlig
Det vankas PH-fest! Och Pandoras ask

Aha Tack!
Medlem
Undrar när de ska köra frågorna.

Tänkte gå ut och springa i slasket men KAN ju inte missa frågorna, nu när shit redan gått down. Nardos lär ju vara på tårna och hugga på minsta lilla
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Varför gör dom om Pontus?

Ph tema typ

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in