2021-02-25, 13:20
Medlem
Jävlar va sur Emelie verkar, är det för att Tanja kommit in eller har nåt hänt som jag missat ?🤔
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Du kan ju springa till ljudet av Nardos ljuva stämma
Hahahah dränker mig hellre i en vattenpöl

Nu ska jag ta mig ut. Hoppas på sammanfattning OM det hinner hända något innan jag återvänder.
Medlem
slitzgaris avatar
Haha Pedram ser ut som abbeblattelito
2021-02-25, 13:21
Medlem
Lobbaaans avatar
Varför har Peddo klätt ut sig till mattförsäljare?
Medlem
Darkzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Jävlar va sur Emelie verkar, är det för att Tanja kommit in eller har nåt hänt som jag missat ?🤔

Japp, riktigt bitter. Hon och Joel har legat i sovrummet stora delar av dagen och bara varit sura och snackat skit.
Medlem
Nu bygger dem upp pedrams självförtroende för mycket
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Tanja höll på att dö, hennes dunjacka sprängdes i luften och kläderna brann upp, hon faller ner i vatten vilket var hennes räddning men hon håller på att drunkna men tack vare att hon svalde sitt hår överlevde hon. Hon fick ligga på sjukhus i månader och de fick söva ner henne innan hon skulle duscha varje gång pga av alla brännskador. Precis innan hon ska börja gymnasiet då utseendet är allt. Och Nardos tycker att när Katti säger Tyst är traumatiskt? Ne du, köper inte det. (Och det kommer från mig som haft mycket skit inom familjen med, som droger, våld och otroheter i hemmet vilket ledde till att man inte kunde bo hemma) Ne du, man ska inte jämföra men att en människa säger tyst för att man hela tiden blir avbruten är något man bara ska kunna ta. Om hon inte avbryter folk och är en drama queen så hamnar hon inte i dessa situationer, enkelt. Hon vill verka vuxen men är otroligt omogen.
Jag saluterar dig!
2021-02-25, 13:22
Medlem
slitzgaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Tanja höll på att dö, hennes dunjacka sprängdes i luften och kläderna brann upp, hon faller ner i vatten vilket var hennes räddning men hon håller på att drunkna men tack vare att hon svalde sitt hår överlevde hon. Hon fick ligga på sjukhus i månader och de fick söva ner henne innan hon skulle duscha varje gång pga av alla brännskador. Precis innan hon ska börja gymnasiet då utseendet är allt. Och Nardos tycker att när Katti säger Tyst är traumatiskt? Ne du, köper inte det. (Och det kommer från mig som haft mycket skit inom familjen med, som droger, våld och otroheter i hemmet vilket ledde till att man inte kunde bo hemma) Ne du, man ska inte jämföra men att en människa säger tyst för att man hela tiden blir avbruten är något man bara ska kunna ta. Om hon inte avbryter folk och är en drama queen så hamnar hon inte i dessa situationer, enkelt. Hon vill verka vuxen men är otroligt omogen.

Det här inlägget är guld, tack!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slitzgari
Haha Pedram ser ut som abbeblattelito

folk trodde det var han också många har tagit selfie med honom riktig myttare
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkzi
Japp, riktigt bitter. Hon och Joel har legat i sovrummet stora delar av dagen och bara varit sura och snackat skit.

Joel har ju dock inte alls varit sur.
2021-02-25, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Aldrig hört talas om Jesper innan men Pontus bah" åh jag köpte en memmo av dig när jag fyllde år." Vem köper ens en memmo till sig själv?

Haha jag tänkte också på det, men det visade sig senare när han lugnat sig lite att det var hans kompis som han bor med som hade köpt den till honom. Det var kompisen som fick honom att börja kolla på dokusåpor. Det var deras grej ihop typ.
2021-02-25, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
folk trodde det var han också många har tagit selfie med honom riktig myttare

nej dom syftade på samir badran

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in