Citat:
Ursprungligen postat av
Taggad
Du ljuger för att framställa Ebba som någon hon inte är.
Hans föräldrar hade det som sommarställe och många av Esbjörns bästa barndomsminnen finns från somrarna i området.
– Hon tjatade och tjatade om att få köpa och jag kände mig pressad, berättar Esbjörn.
”Esbjörn kan inte minnas när han skrev på avtalet och han menar att han blivit hårt pressad av Ebba och han är mycket ledsen och gråter när han berättar om det”,
https://www.expressen.se/dinapengar/bostad/ebba-buschs-hot-dra-esbjorn-83-till-domstol-hjartat-haller-pa-att-brista/
Uppfylld av begär efter fastigheten körde Ebba över gubben. Ni borde skämmas att försvara det. Punkt!
”Esbjörn kan inte minnas när han skrev på avtalet och han menar att han blivit hårt pressad av Ebba och han är mycket ledsen och gråter när han berättar om det”
Jaha ja sen minns han att han skrev på, dagen efter när han ångrade det han inte minns?
Att även komma ihåg var det var, var alla satt och att det var fler på plats, fast han inte minns?
Få se barndomsminnen efter 15-16års åldern, det var då hans pappa köpte sommarstugan.
Inte vet jag väl riktigt men själv var jag inte så brydd om stugan, min far köpte när jag var 15-16år.
Var inte heller så mycket i den dom somrarna, hade andra intressen och var inte alltid med dit.
Sommarjobbade och var kvar hos kompisar men åkte tåg till stugan över någon helg osv.