2021-02-23, 23:15
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Det är ju i all sin tragik inlägg som dessa som definitivt avgör vad det här handlar om. Dvs personer med svår psykisk sjukdom som inbillar sig vara förföljda.

Citat:
Ursprungligen postat av NyktertLiv
Den mer rimliga förklaringen är att det faktiskt är schizofreni, drogutlösta psykoser, maniska tillstånd och andra psykiska besvär som orsakar paranoida vanföreställningar, snarare än att den här vansinniga konspirationsteorin skulle spegla verkligheten.

Hade själv paranoida vanföreställningar en gång under drogpåverkan så jag har en aning om hur det kan yttra sig. Förföljelsemani är förmodligen en av de vanligaste vanföreställningarna.

Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Det har jag aldrig påstått. Däremot så kan terapi och medicin hjälpa för de som endast inbillar sig att de är utsatta för "organiserad gang stalking" men det är off-topic.

Vad jag däremot påstår är att psykisk ohälsa kan vara en alternativ förklaring till det påstådda fenomenet. Och så länge man inte utesluter det kommer det att finnas kvar som en mycket sannolik förklaring.

Så hur vet du att random anonym TI på internet är en "riktig TI" och inte bara någon som inbillar sig att de är en TI? Hur särskiljer du de TI's som skriver i tråden från varandra? Hur vet du vem som lider av vanföreställningar och vem som är utsatt för GS på riktigt?

Är alla som påstår att de är TI's offer för en satanistisk konspiration där staten/polisen/grannar/familj samverkar? Eller finns det några av dessa som kan förklaras med andra rimligare förklaringar?

Jag är säker i mitt egna fall bl.a. för att jag har erkännanden från diverse personer som deltagit i operationen mot mig som jag skrivit om i tidigare inlägg. "Gang stalking" är högst psykologiskt & det är psykologisk krigföring. Ni som medvetet deltar i att sprida propaganda & deltar i krigföringen är idioter. Allt ni gör tar det hela ett steg ifrån sanningen. Ni är problemet som världen lider av. Glöm inte det.
Citera
2021-02-23, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Här är en mycket välutbildad världsrekordinnehållare som är utsatt men bevisligen inte "schizofren"....

Och då är vi där igen... men den här gången kanske du kan svara? Hur vet du att personen är "utsatt"?

Varför kan inte hans "sex organs (sex abuse) from 2008 to 2020" eller hans "shock to eyes (have vision loss)" ha någon rimligare förklaringar än mystiska strålvapen och decennier av förföljelse från "US Govt"? Och det är onekligen ett nytt grep att han fått för sig att hans höga kolesterolvärden beror på "gang stalking".

För övrigt en tragisk historia och jag lider med honom. Trist att han inte tar sina diagnoser på allvar för han lär inte bli bättre utan professionell hjälp.
Citera
2021-02-23, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag är säker i mitt egna fall bl.a. för att jag har erkännanden från diverse personer som deltagit i operationen mot mig som jag skrivit om i tidigare inlägg. "Gang stalking" är högst psykologiskt & det är psykologisk krigföring. Ni som medvetet deltar i att sprida propaganda & deltar i krigföringen är idioter. Allt ni gör tar det hela ett steg ifrån sanningen. Ni är problemet som världen lider av. Glöm inte det.

Anser du att alla som tror sig vara "TI's" även är det? Är det inte möjligt att en del av de utsatta inte är utsatta utan att deras upplevelser kan förklaras av något annat?

Ta t.ex det här med "TI's"" som påstår sig vara utsatta för stålvapen och V2K - är det inte rimligare att deras röster beror på något helt annat?

Genom att du aktivt propagerar för att deras besvär beror på GS är du skyldig till att de inte får sjukdomsinsikt och på så viss kan söka hjälp. Du är ansvarig för deras fortsatta lidande. Fy skäms.
Citera
2021-02-23, 23:38
Medlem
regafras avatar
Citat:

Är det ok om jag skickar tex efternamn på vissa till dej och du svarar med deras förnamn om du känner igen dem , eller var det för känsligt? Har anmält 4 stycken i första svepet nu dels för mordförsök och det vore bra om fler styrkte mig.

Har väldigt bråttom nu då jag fick veta idag att ca 60 000 kr inte kommer utbetalas till mig då lägligt har bevis försvunnit från mig så måste lägga på ett kål nu.
Citera
2021-02-23, 23:42
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Anser du att alla som tror sig vara "TI's" även är det? Är det inte möjligt att en del av de utsatta inte är utsatta utan att deras upplevelser kan förklaras av något annat?

Ta t.ex det här med "TI's"" som påstår sig vara utsatta för stålvapen och V2K - är det inte rimligare att deras röster beror på något helt annat?

Genom att du aktivt propagerar för att deras besvär beror på GS är du skyldig till att de inte får sjukdomsinsikt och på så viss kan söka hjälp. Du är ansvarig för deras fortsatta lidande. Fy skäms.

Jag har redan svarat på dessa frågor för länge sedan i forumet. I min analys är 80% av innehållet om ämnet inte ärligt & uppriktigt. Därför håller jag till att sprida min sanning än att argumentera mot bl.a. professionella lögnare, oärliga personer & idioter som utnyttjar operationer till deras nöje & fördel. Det hela baseras i att en måltavla ska argumentera mot uppenbara lögner, löjliga påhitt & därmed utsättas för gaslighting samt bli vilseledd & i det långa loppet ännu sämre psykisk hälsa. Det är en uppenbar fälla att vistas i sådana forum & trådar.
Citera
2021-02-24, 00:16
Medlem
Citat:
Jag har redan svarat på dessa frågor för länge sedan i forumet. I min analys är 80% av innehållet om ämnet inte ärligt & uppriktigt. Därför håller jag till att sprida min sanning än att argumentera mot bl.a. professionella lögnare, oärliga personer & idioter som utnyttjar operationer till deras nöje & fördel. Det hela baseras i att en måltavla ska argumentera mot uppenbara lögner, löjliga påhitt & därmed utsättas för gaslighting samt bli vilseledd & i det långa loppet ännu sämre psykisk hälsa. Det är en uppenbar fälla att vistas i sådana forum & trådar.

Så med andra ord så anser du att en klar majoritet av alla som påstår sig vara utsatta för "organiserad gang stalking" inte är utsatta. 80% gissar du och jag gissar 99%.

Men du anser samtidigt att de är "professionella lögnare, oärliga personer & idioter"? Kan inte en alternativ förklaring vara att de faktiskt är ärliga om sina upplevelser men har en något förvrängd verklighetsuppfattning? Att de helt enkelt lider av ohälsa men saknar sjukdomsinsikt?

Och för att prata klartext: Du tror att vissa "oriktiga TI's" i den här tråden är professionella lögnare och jag tror de lider av en sjukdom. Undrar vad de tycker är värst?

För övrigt måste du förstå att du inte gör det lätt för dig själv när du inte tar avstånd från de värsta lögnarna/knäppgökarna. Som lekman är det svårt att hålla isär vad som är en "riktig" TI och de du kallar idioter.

Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Offer för cybertortyr får ofta sin hjärttakt manipulerad, särskilt nattetid. Manipulation av hjärttakten används ofta tillsammans med manipulerade drömmar (som egentligen är att likna vid artificiella långa detaljerade filmer) och en uppvärmning av kroppen/könsorgan för att uppnå olika effekt. Det kan exempelvis handla om at försöka efterlikna kroppens reaktion vid sex. När offret vaknar eller väcks kan denne genast eller under dagen upprepade gånger få voice to skull som 'säger'; "du har runkat hela natten" eller "kändes det skönt när vi våldtog ditt hjärta?". Svenska Försvarsmakten rymmer många sinnessjuka. ...

Exakt hur manipulerar försvarsmakten drömmar och hur känner du till allt detta? Har TI'n ett inbyggt hjärnchip som styrs via 5G-nätet eller handlar det om någon slags "mind controll" på avstånd och via kraftfulla strålvapen, skalärvågor, chemtrails och drönare?
Senast redigerad av WilleGarvin 2021-02-24 kl. 00:19.
Citera
2021-02-24, 00:30
Medlem
Citat:
Och då är vi där igen... men den här gången kanske du kan svara? Hur vet du att personen är "utsatt"?

Varför kan inte hans "sex organs (sex abuse) from 2008 to 2020" eller hans "shock to eyes (have vision loss)" ha någon rimligare förklaringar än mystiska strålvapen och decennier av förföljelse från "US Govt"? Och det är onekligen ett nytt grep att han fått för sig att hans höga kolesterolvärden beror på "gang stalking".

För övrigt en tragisk historia och jag lider med honom. Trist att han inte tar sina diagnoser på allvar för han lär inte bli bättre utan professionell hjälp.

Om du söker efter "rimligare förklaringar" så skall du kanske börja med att för dig själv erkänna att dessa slags brott är möjliga, förekommer och det finns offer för dem. Därtill finns det motiv till varför de utförs. Sedan skall du läsa historia, läs om de brott och experiment som "USA" har genomfört, läs om deras oräkneliga brott mot människor och mänsklighet. Sedan skall du fråga dig varför människor skulle hitta på denna slags saker, inte minst människor som exempelvis har både hög utbildning som världsrekord. När du har tagit del av hur vapnen fungerar (förslagsvis har du läst/lyssnat vad offren har att säga om resultatet från vapnen) så har det kanske hunnit bli din tid att få känna på dem. Det är svårt att beskriva smärta för någon som aldrig upplevt det, dock kan människor oftast skilja på vad som är träffar från vapen/strålning mot ögat eller i hjärtat jämfört med normala problem. Detta handlar om precisionsvapen, extremt precisa sådana.

Lid inte med honom, han behöver inte något medlidande innehållande uppmaningar att ta sina diagnoser på allvar. Tacka honom istället - han försöker lära människor något. Så länge ingen lär något blir det ingen förändring. Agera medan 'tid finns' för snart är det du som står på 'listan' - tro inte att du kommer undan för detta system gör inte undantag, särskilt inte för 'nobodys'/nollor (som oss).
Citera
2021-02-24, 00:53
Medlem
regafras avatar
Citat:
Så med andra ord så anser du att en klar majoritet av alla som påstår sig vara utsatta för "organiserad gang stalking" inte är utsatta. 80% gissar du och jag gissar 99%.

Men du anser samtidigt att de är "professionella lögnare, oärliga personer & idioter"? Kan inte en alternativ förklaring vara att de faktiskt är ärliga om sina upplevelser men har en något förvrängd verklighetsuppfattning? Att de helt enkelt lider av ohälsa men saknar sjukdomsinsikt?

Och för att prata klartext: Du tror att vissa "oriktiga TI's" i den här tråden är professionella lögnare och jag tror de lider av en sjukdom. Undrar vad de tycker är värst?

För övrigt måste du förstå att du inte gör det lätt för dig själv när du inte tar avstånd från de värsta lögnarna/knäppgökarna. Som lekman är det svårt att hålla isär vad som är en "riktig" TI och de du kallar idioter.

Exakt hur manipulerar försvarsmakten drömmar och hur känner du till allt detta? Har TI'n ett inbyggt hjärnchip som styrs via 5G-nätet eller handlar det om någon slags "mind controll" på avstånd och via kraftfulla strålvapen, skalärvågor, chemtrails och drönare?

Ang manipulera drömmar så fick jag ett konkret exempel för något år sedan som jag tror är lågt ljud riktat, med hög bas eller ljud från de ohörbara frekvenserna men som ändå sätter igång svängningarna i örats hamare/städet/stigbygeln så att ljud ändå registreras av hjärnan , alternativt att man från ohörbart ökar till precis hörbart med bra ljud tryck (bas ).

Jag skulle hämta en annan last bil ca 10 mil bort en morgon då min var på verkstad eller liknade.
På natten hade jag en dröm som jag mindes då jag vaknade .

I drömmen hade jag skjutit med en Uzi rakt upp i luften och garvat. Jag som fått konstiga klara drömmar , som om någon pratar med mig i sömnen, då och då tänkte vad var detta för dröm ett 80-talets Miami vice vapen . Jag har aldrig drömt om vapen tidigare.

Körde de 10 milen och hoppar in i den lastbil jag ska hämta och där mitt framför mig i bilen ligger det en leksaks uzi. Den som kör bilen i vanliga fall hade varit framme och sagt saker som denne inte borde vetat om och senare var han med och förstörde mitt jobb så nu är jag arbetslös sedan 4 månader.

1 , var det han som körde riktade ljudet 2, var det någon annan som visste han hade denna leksak i bilen som körde de riktade ljudet ? Slump är det ju inte.

Innan ni läser detta så kan ni googla sömninlärning av tex språk.
Senast redigerad av regafra 2021-02-24 kl. 01:07.
Citera
2021-02-24, 01:40
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

De professionella lögnare håller sig mest till Youtube, Reddit & Facebook - speciellt Youtube & Facebook om ämnet. Du har troligen inte följt det här på alla dessa plattformar såsom jag över flera år. Jag behöver inte ta avstånd då jag använder inte mitt riktiga identitet online.

Generellt finns det idag tre klara inriktningar på propagandan om ämnet i nya Youtube videos & inlägg på Reddit, Facebook & även på Flashback:
  1. Staten/avancerad teknologi (55%) - avancerade vapen & teknologier. De påstår att måltavlor "hör röster" via statens vapen som vill driva oönskade till självmord. Bli ofrivilligt styrd via olika påverkansoperationer online & offline via andra. Tänkta ytterst ansvariga - exempelvis: CIA, staten, privata aktörer.
  2. Religiös/spirituell/övernaturlig (35%) - Gud/Satan & änglar/demoner. De påstår att måltavlor "hör röster" från demoner som vill driva oönskade till självmord. Bli "besatt". Bli ofrivilligt styrd via olika påverkansoperationer online & offline via andra. Tänkta ytterst ansvariga - exempelvis: Frimurare, Jesuiter/Vatikanen/katolska kyrkan, kulter/sekter.
  3. Psykiska sjukdomar (10%) - schizofreni, paranoia & psykisk ohälsa. De påstår att måltavlor "hör röster" som vill driva en till självmord. Förlora kontroll över sitt tänkande & beteende. Bli ofrivilligt styrd av ohälsa. Tänkta ansvariga - exempelvis: forskningsinstitut, hemlig medicinsk forskning, staten.
Sett till andel inlägg dessa representerar i alla forum sammantaget är det: 1=55%; 2=35%; & 3=10%. Andel i nummer två har ökat mycket de senaste två åren - minst 100%.

Gemensamt är att det handlar om en form av "mind control" & att bli "besatt" & förlora sin fria vilja - att bli ofrivilligt utsatt & därmed styrd av en okänd tredje part. I många fall ser det ut som att ens familj & vänner blir styrda att psyka en vilket är en realitet som så att ens sociala krets har blivit --blir-- övertygad att agera efter agendan mot en måltavla vare sig baserat på lögner, manipulation eller mix.

Målet verkar vara tvångsmässig förändring i trossystem, beteende & verklighetsuppfattning genom att bli psykad i flera år genom "gang stalking" så en blir "styrd" mot t.ex. självmord.
Citera
2021-02-24, 15:04
Medlem
Citat:

Exakt vem som gör det tål att diskuteras. Dock är det inte möjligt att genomföra denna slags brott utan (åtminstone något slags) deltagande och godkännande från den s.k. Försvarsmakten. Exakt hur brotten som handlar om manipulerade/artificiella drömmar går till behövs det mer information kring men viss information går exempelvis att få i dessa båda artiklar:

Scientists Engineer Dreams to Understand the Sleeping Brain; https://www.the-scientist.com/features/scientists-engineer-dreams-to-understand-the-sleeping-brain-68170

Researchers Exchange Messages with Dreamers; https://www.the-scientist.com/news-opinion/researchers-exchange-messages-with-dreamers-68477

Kolla särskilt in bilden och texten till den förstnämnda där sådant som transcranial (magnetic) stimulation (TMS) och EEG (electroencephalography) nämns, liksom påverkan via ljud och ljus.

Människan är en elektrisk varelse med en hjärna och kropp som är väldigt känslig för störningar så särskilt kraftfull behöver inte manipulationen vara, snarare tvärtom.
Med hjälp av elektromagnetiska fält, vågor, frekvenser och signaler verkar det gå att kunna göra väldigt mycket på avstånd mot människor - mot deras vilja och ofta vetskap.
Senast redigerad av Julma-O 2021-02-24 kl. 15:09.
Citera
2021-02-24, 17:02
Medlem
Citat:
Kan du länka till något/några inlägg i tråden där du beskriver den gangstalking du menar dig varit utsatt för?
Du har gjort ganska många inlägg i tråden så sparar lite tid om jag slipper gå igenom alla själv.

Jag förstår för övrigt inte vad konstaterandet att det som beskrivs av ”TI:s” är identiskt med paranoida vanföreställningar, har med propaganda att göra..

Tror du exempelvis att följande inlägg kan vara något annat än vanföreställningar?
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Jag kan tillägga att läkaren i mitt fall är en"*alin Hamr*n" som är överläkare på NUS på en årslön på 1,5 Mkr. Hon jobbar åt s_po, för hon remitterar patienter nattetid nedsövda med gas till neurologen där implantaten sätts i kroppen i smyg. Jag kan poängtera att vissa av mina rösterna kommer bara från höger öra så alltså är det inte psykos eller schizofreni jag har.
Senast redigerad av NyktertLiv 2021-02-24 kl. 17:06.
Citera
2021-02-24, 20:00
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyktertLiv
Kan du länka till något/några inlägg i tråden där du beskriver den gangstalking du menar dig varit utsatt för?
Du har gjort ganska många inlägg i tråden så sparar lite tid om jag slipper gå igenom alla själv.

Jag förstår för övrigt inte vad konstaterandet att det som beskrivs av ”TI:s” är identiskt med paranoida vanföreställningar, har med propaganda att göra..

Tror du exempelvis att följande inlägg kan vara något annat än vanföreställningar?

Gangstalking är en metod inte en sjukdom, men de efterliknar en sjukdom just för att sådana som du och andra ska kunna dra ett löjets skimmer över de som är utsatta, och goda människor ska fundera sönder sig med med vanlig logik om de stämmer eller inte.

Precis som jag funderar över tex vad man gjort med den du nämnde "Klaspen" tex , har man dragit hans säng mot utgången och sagt nu ska vi chippa dej och sedan sövt han med kateter i armen och sedan rullat tillbaka sängen för att sedan roa sig med att läsa här om vad han skriver, eller har han inbillat sig allt?

Var ju ett inlägg igår som beskrev en som fått schizofreni diagnos av tre läkare, men då han fick en PET röntgen så kunde en fjärde läkare avskriva den diagnosen, och vore ju rimligt om även han här fick en sådan röntgen då han påstår tex att han hör röster från ett öra och enligt han så kan man inte vara schizofren då.

Du underskattar människans "oskyldiga" lekar och spratt de kan göra med andra så för allas ro så vore en sådan röntgen på sin plats.

Man borde nog ha övervakningskameror också på sådana institutioner där den intagne själv kunde ge tillåtelse för anhörig att checka upp på sin släkting.

Läste tex om i pandemins början så var det en arbetare på en låst psykavdelning som började hitta rakhyvlar lite varstans och plastpåsar i stället för papp i papperskorgarna på avdelningen , vilket innan var strikta rutiner mot så att ingen skulle skada sig, vilket då i pandemins början inte sågs som viktigt längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in