Jag läste nog lite för fort där men jag antar att häktning ligger i luften om han inte " uttrycker sin gränslösa kärlek gentemot Putin omedelbart bums"
Vi får väl hoppas han inte återvänder till det landet så länge den gubben sitter vid makten.
Och Putin & co hävdar att Panarin tydligen fysiskt gett sig på en 18-årig tjej 2011.
Detta förtjänar nästan en egen tråd. Hoppas det löser sig för Panarin och hans familj.
Ser dock inget om att han ska ha blivit fängslad, men jag läste som hastigast också...
lol fick mig att snabbgoogla lite jag också,lät så sjukt att dagens motsvarighet till kgb lr nåt skulle flugits in under radarn o vara på amerikansk mark.. sätta sån svart huva+handfängsel på panarin o sen kasta in honom i en svart skåpbil. Lät så filmiskt,typ öppningen av dark knight rises
Bengan är för skön ändå, bäst i världen på sin position?
EP + Bengan i Tre Kronor? En självklarhet. EP matar skott o Bengan framför mål. Blir inte bättre.
Nja, Petterssons skott går antingen rätt in eller tar i ribba o flyger iväg utan möjlighet till retur. Bengan kan spela med Arvidsson, där har du en som skjuter hårt men rakt på hela tiden . Där kan bengan stå o "pick up the garbage"
Trodde petterssons kontakta skulle kosta Canucks strax över 100 miljoner per år men verkar luta åt lite över 90. Kanske gör EP det lite för att canucks ska få några miljoner extra för att ge sig själv och laget en bättre framtid i tabellen. Alla är ju inte som lillnyllet.
Trodde petterssons kontakta skulle kosta Canucks strax över 100 miljoner per år men verkar luta åt lite över 90. Kanske gör EP det lite för att canucks ska få några miljoner extra för att ge sig själv och laget en bättre framtid i tabellen. Alla är ju inte som lillnyllet.
Menar du att han ska få 11-12 miljoner $ per år? Canucks är redan i taket så det låter osannolikt.