Citat:
Ursprungligen postat av
TheSmoker
Vem pratar du ens med ? för inget du av det du skrev nu är ju ett relevant svar till det jag skrev.
Hänvisa till ett inlägg där jag skrev att förekomm systematiskt fusk. Nej exakt , det är därför du är en nolla min lilla vän.
Och vidrig

Tråden handlar om valfusk i Presidentvalet 2020, och det är endast systematiskt valfusk som är på tapeten.
Men det är en intressant sak att du tror enskilda individers försök till fuska skulle vara ett argument för något.
Det komiska där är att i tidigare valfusk utredningar så är det Republikanska valfusk försök som är i majoritet.
Men om nu inte det är systematiskt valfusk du vill prata om och det enda som kan ändra på nått valresultat, vad är det du då diskuterar?
För vad irrelevans har med nått och göra är det då ingen som förstår sig på.
Sen hur jag är en nolla och den enda vi sett försökte "hitta" röster för vinna i en delstat och det är av trumpen.
Det är ingen som förstår.
Men vill du inte prata om bevisen om systematiskt valfusk, så vet jag inte vad du vill ha sagt med den irrelevansen av dig.
Det vi har lärt oss är att Joe Biden vann valet enkelt och helt utan valfusk som ändrar ett enda resultat, systematiskt eller inte.
Det är vad som heter FAKTA.