2021-02-24, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
President Trump hade tydligen ingensomhelst makt i USA som president. Kan det vara därför han blev bortröstad? Vill medborgarna ha en president med makt?

Mike Pence

Ja det var därför FBI hittade på en falsk utredning mot Trump angående Ryssland osv. han hade allsmäktigt makt över hela USA

Du har helt enkelt inga källor?
2021-02-24, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSmoker

Lita inte på bildbevis , lita inte på dina ögon , krig är fred osv. Ja vem är det som inte klarar av att tänka kritiskt , som sagt forsätt lyssna på aftonbladet , sitt ner och lyd , allt är lugnt.

Som Elon Musk säger till mass media , Give My Regards to Your Puppet Master
Anekdoter, hörsägner och redigerade videos som någon har slängt upp på Youtube är inte bevis för någonting, inte ens indicier - och domstolarna gör fullständigt rätt i att ge bakläxa på sådant material.

Att diverse Tea-Party Scum och white-trash Karen-brudar känner sig förorättade av domstolar och media kan vi glatt strunta i.
2021-02-24, 11:35
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ja det var därför FBI hittade på en falsk utredning mot Trump angående Ryssland osv. han hade allsmäktigt makt över hela USA

Du har helt enkelt inga källor?

Källan är du. Du skrev att DJT var utan makt. Det är den maktlösheten som också har haft en viss påverkan på valsäkerheten. Valet var så säkert som DJT hade makt att göra det.

Mike Pence
2021-02-24, 11:38
Medlem
Citat:
Ja du får gärna komma med en källa att homeland och "Cybersäkerhet" är trumpstyrda" varsågod.

Räcker kanske att påpeka att Trump sparkade chefen för Cybersäkerhetsmyndigheten, Chris Krebbs, när han inte gillade rapporten om ”det säkraste valet någonsin”. Lite svårt att sparka en myndighetschef om man inte ytterst är den som ansvarar för verksamheten och har denna direkt under sig.
2021-02-24, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Källan är du. Du skrev att DJT var utan makt. Det är den maktlösheten som också har haft en viss påverkan på valsäkerheten. Valet var så säkert som DJT hade makt att göra det.

Mike Pence

Gud är du på riktig?. Du kom med påstående att dessa myndigheter var styrda av "trumpister" , då får du gärna backa upp det med fakta om du kommer med sådana absurda påståenden.
2021-02-24, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Räcker kanske att påpeka att Trump sparkade chefen för Cybersäkerhetsmyndigheten, Chris Krebbs, när han inte gillade rapporten om ”det säkraste valet någonsin”. Lite svårt att sparka en myndighetschef om man inte ytterst är den som ansvarar för verksamheten och har denna direkt under sig.

Låter inte som Chris Krebbs var en trumpist då eller?
2021-02-24, 11:41
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Jo då , det fanns bevis synd bara att dem inte ville höra det då utan börjar nu lite under radarn.

https://news.yahoo.com/35-voter-fraud-cases-georgia-220500285.html

https://nationalfile.com/breaking-georgia-election-official-admits-voter-fraud-happened-at-his-own-home-after-bashing-trump/

https://www.forbes.com/sites/nicholasreimann/2021/02/10/georgia-sen-warnock-under-investigation-for-voter-registration-misconduct/

Kul länkar, men vad hade det med stämningen jag pratade om att göra?
2021-02-24, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Vet inte varför du börjar prata om annat, men nått kritiskt tänkande kan du inte ha då du för en fantasi om systematiskt valfusk som aldrig ens i NÄRHETEN bevisas.

Och det är talande till att du får börja tänka kritiskt.
Läs upp dig om rabbithole, du står nere i ett sådant rejält utan du ens förstår det.

Youtube är ingen källa för nått om systematiskt valfusk, och varför du med ett så utvecklat kritiskt tänkande inte förstår en så enkel sak är perplexerande minst sagt.
Det berättar för mig du är helt ointresserad av fakta, då agendan och narrativet är prata om nått som inte existerar = Systematiskt valfusk.

Bildbevis är ingen källa? Detta är ett bevis på att du är efterbliven och du är den som är ointresserad av fakta. Som sagt forsätt lyda dina puppet masters .
2021-02-24, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Kul länkar, men vad hade det med stämningen jag pratade om att göra?

Bevisar att supreme court Georgia inte gjorde sin grej som du påstod , då valfusk uppenbarligen förekomm. Kul eller hur ?
2021-02-24, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Anekdoter, hörsägner och redigerade videos som någon har slängt upp på Youtube är inte bevis för någonting, inte ens indicier - och domstolarna gör fullständigt rätt i att ge bakläxa på sådant material.

Att diverse Tea-Party Scum och white-trash Karen-brudar känner sig förorättade av domstolar och media kan vi glatt strunta i.

Ja Bildbevis är inte på riktigt forsätta lyssna på aftonbladet. Hhaha allt annat är falsk , stick ner huvudet i sanden , lyssna på aftonbladet och sitt ner och lyd
2021-02-24, 11:48
Medlem
Citat:
Låter inte som Chris Krebbs var en trumpist då eller?

Jag vet inte vad Krebbs stod/står politiskt, han var högsta Chef/Tjänsteman i en myndighet direkt underställd President Trump. Förstår inte att detta skall vara så svårt att förstå. Men så kanske det är i den värld ni foliehattar lever.
Senast redigerad av Master.Palm 2021-02-24 kl. 11:59.
2021-02-24, 11:56
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Gud är du på riktig?. Du kom med påstående att dessa myndigheter var styrda av "trumpister" , då får du gärna backa upp det med fakta om du kommer med sådana absurda påståenden.

Nej det var du som påstod att DJT inte hade makten över 2 specifika myndigheter. Jag vet inte, men jag trodde att han hade makten som president. DJTs maktlöshet har påpekats av foliemössorna sedan november. Jag vet som sagt inte, jag har bara uppfattningen att USAs president har stor makt.

Mike Pence

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in