2021-02-24, 13:45
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast jag tror det bara var Narcos, som inte åt frukost med de andra, som åt någon annan slags lunch innan.

Det är för övrigt helt sjukt att inte nog med att vi tittar på främlingar som äter pannkakor utan vi lägger dessutom ned tid på att diskutera det med andra främlingar. Jag har för mycket tid nu när jag jobbar hemma och typ inte gör något annat än att bara sitta hemma. Hade till och med BB på när jag körde kondition på gymmet på lunchen. Någon borde fan slå mig så att jag får in lite vett i huvudet.
😂😂😂😂

Jag väntar bara på immunitetstävlingen, SEN ska jag ta tag i livet. Problemet är bara att jag sagt detsamma sedan BB-premiären, "jag ska bara se premiären, någon live blir det inte detta år, kanske ser avsnitten.." Men när premiären gick mot sitt slut köpte jag lik förbannat en månad C More, kollade halva natten, och nästa morgon var det ju lagindelning, "jag ska bara se lagtävlingarna, kul att se vilket lag som vinner", och nästa dag var det immunitetstävling "jag ska bara se den", och sen kämpade Judith och Emelie som djur i reptävlingen och sen var det kört.
2021-02-24, 13:49
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Var ”tvungen” att lyssna på skiten då jag var på gymmet och inte orkade fippla mellan kanalerna.

Hon höll käften en stund i måndags kväll då hon insåg att hon var minst omtyckt på utsidan. Sedan övertalade någon jävel att det inte alls var så och då började hennes konstanta malande igen. Jag har inget problem med folk som tar plats och pratar mycket men hon kan ju gör fan inte prata ordentlig ”asså, asså, förstår niii” och det finns ALDRIG någon poäng med hennes jävla historier.
Eller hur!
Våran hund har betydligt bättre vokabulär än Narcos, och hundra gånger intelligentare dessutom.😉
2021-02-24, 13:52
Medlem
Dukanva85s avatar
Vem härmar jag "asså, asså, asså, asså"
2021-02-24, 13:52
Medlem
Är det bara jag som cringar sönder varje gång Pedram pratar?
2021-02-24, 13:53
Medlem
Snart blir de väl en censur också
2021-02-24, 13:53
Medlem
xrlpyts avatar
Nu berättar Pedram en historia om en bilolycka där alla stod och filmade med sina mobiler i stället för att hjälpa till, han sprang dit och sa till dem!

Problemet är bara att det är exakt en historia Luis berättade häromdagen.
2021-02-24, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Jaja i två säsonger kommer ni sitta och påstå att ni bara tittar för att livet är så jävla tråkigt. Svårt att tro att man sitter och fyller tusentals sidor om man inte har ett genuint intresse. Var inte så fega, ni älskar Big Brother
Jag älskar verkligen BB men då ska det fan vara fyllor, sex och inte en censurerad barnversion. Hade ju aldrig tittat på skiten om jag inte på något sätt gillat det. Älskar alla slags dokusåpor.
2021-02-24, 13:54
Medlem
Vänta lite? Varför får inte Steph prata om sitt övergrepp? Är det en våldtäckt hon varit med om? Kanske är för att det är triggande men känns ändå sjukt att hon blir tillsagd att inte prata öppet om det
2021-02-24, 13:55
Medlem
xrlpyts avatar
När Pedram kom igång lite i sin berättelse så fick jag känslan av att han manér och röst påminde så mycket om någon. Undrar vem.
2021-02-24, 13:55
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag väntar bara på immunitetstävlingen, SEN ska jag ta tag i livet. Problemet är bara att jag sagt detsamma sedan BB-premiären, "jag ska bara se premiären, någon live blir det inte detta år, kanske ser avsnitten.." Men när premiären gick mot sitt slut köpte jag lik förbannat en månad C More, kollade halva natten, och nästa morgon var det ju lagindelning, "jag ska bara se lagtävlingarna, kul att se vilket lag som vinner", och nästa dag var det immunitetstävling "jag ska bara se den", och sen kämpade Judith och Emelie som djur i reptävlingen och sen var det kört.
Vi kommer att följa haveriet ända till maj, you know it
2021-02-24, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
När Pedram kom igång lite i sin berättelse så fick jag känslan av att han manér och röst påminde så mycket om någon. Undrar vem.

börjar det på T ?
2021-02-24, 13:57
Medlem
Addebooii88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Vänta lite? Varför får inte Steph prata om sitt övergrepp? Är det en våldtäckt hon varit med om? Kanske är för att det är triggande men känns ändå sjukt att hon blir tillsagd att inte prata öppet om det
Nja, våldtäkt skulle jag inte kalla det. Hon hade tagit preparat och var lite borta men hon sa aldrig nej. Snarare samlag utan samtycke.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in