Citat:
Ursprungligen postat av
Ketchupalskaren
Fast jag tror det bara var Narcos, som inte åt frukost med de andra, som åt någon annan slags lunch innan.
Det är för övrigt helt sjukt att inte nog med att vi tittar på främlingar som äter pannkakor utan vi lägger dessutom ned tid på att diskutera det med andra främlingar. Jag har för mycket tid nu när jag jobbar hemma och typ inte gör något annat än att bara sitta hemma. Hade till och med BB på när jag körde kondition på gymmet på lunchen. Någon borde fan slå mig så att jag får in lite vett i huvudet.
😂😂😂😂
Jag väntar bara på immunitetstävlingen, SEN ska jag ta tag i livet.

Problemet är bara att jag sagt detsamma sedan BB-premiären, "jag ska bara se premiären, någon live blir det inte detta år, kanske ser avsnitten.." Men när premiären gick mot sitt slut köpte jag lik förbannat en månad C More, kollade halva natten, och nästa morgon var det ju lagindelning, "jag ska bara se lagtävlingarna, kul att se vilket lag som vinner", och nästa dag var det immunitetstävling "jag ska bara se den", och sen kämpade Judith och Emelie som djur i reptävlingen och sen var det kört.