2021-02-24, 13:32
Medlem
Varför sitter tess och lyssnar på skitsnackargänget/pakten allt dem gjorde idag var ju bara för att förstöra mellan tess/simon så att pedram inte har någon konkurrans om tess längre

det är dags för den där stenhårda hunken att komma in nu till tess
2021-02-24, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iminlilahelikopter
Tänkte samma sak wtf och en liten 5 cm bit på det hahah... men tydligen hade dom ätit mat innan? Inget jag såg men men
Fast jag tror det bara var Narcos, som inte åt frukost med de andra, som åt någon annan slags lunch innan.

Det är för övrigt helt sjukt att inte nog med att vi tittar på främlingar som äter pannkakor utan vi lägger dessutom ned tid på att diskutera det med andra främlingar. Jag har för mycket tid nu när jag jobbar hemma och typ inte gör något annat än att bara sitta hemma. Hade till och med BB på när jag körde kondition på gymmet på lunchen. Någon borde fan slå mig så att jag får in lite vett i huvudet.
😂😂😂😂
2021-02-24, 13:38
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Varför sitter tess och lyssnar på skitsnackargänget/pakten allt dem gjorde idag var ju bara för att förstöra mellan tess/simon så att pedram inte har någon konkurrans om tess längre

det är dags för den där stenhårda hunken att komma in nu till tess

Simon hade aldrig någon chans på Tess, så "avslöjandet" idag sabbade ingenting där. Jag tror Tess ser Pedram som en pojke, så vad är Simon då liksom.

Däremot kanske det sabbar för Simon och Steph, om det nu fanns något att sabba där, men det återstår ju att se.
2021-02-24, 13:39
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolmumz
Varför ligger både DC och vardagsrumskameran på trötta tråkgänget? Ingen vill se nardos och de andra prata kärlek och relationer hela dagarna varje dag!
Sjukt störande att lyssna på. Sammanlagt IQ som en påse jordnötter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Man pallar inte helt enkelt!
Klarar inte av en minut med aset, byter till nån annan kamera omgående när DC terroriserar med henne (alldeles för ofta!)🤬
Var ”tvungen” att lyssna på skiten då jag var på gymmet och inte orkade fippla mellan kanalerna.

Hon höll käften en stund i måndags kväll då hon insåg att hon var minst omtyckt på utsidan. Sedan övertalade någon jävel att det inte alls var så och då började hennes konstanta malande igen. Jag har inget problem med folk som tar plats och pratar mycket men hon kan ju gör fan inte prata ordentlig ”asså, asså, förstår niii” och det finns ALDRIG någon poäng med hennes jävla historier.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sirenflix
Det är bra ruskigt hur olika smak man kan ha.

Therese 6
Nardos 5
Emelie 4
Judith 4 (enbart baserat på ansiktet, inget annat)
Stephanie 3
Kattis 2
Judit ser ju ut som en fet 12årig kille i ansiktet..
2021-02-24, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Simon hade aldrig någon chans på Tess, så "avslöjandet" idag sabbade ingenting där. Jag tror Tess ser Pedram som en pojke, så vad är Simon då liksom.

Däremot kanske det sabbar för Simon och Steph, om det nu fanns något att sabba där, men det återstår ju att se.

nä jag vet att simon aldrig haft nån chans på tess men saker blir verkligen sjukt uppförstorat i huset
2021-02-24, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast jag tror det bara var Narcos, som inte åt frukost med de andra, som åt någon annan slags lunch innan.

Det är för övrigt helt sjukt att inte nog med att vi tittar på främlingar som äter pannkakor utan vi lägger dessutom ned tid på att diskutera det med andra främlingar. Jag har för mycket tid nu när jag jobbar hemma och typ inte gör något annat än att bara sitta hemma. Hade till och med BB på när jag körde kondition på gymmet på lunchen. Någon borde fan slå mig så att jag får in lite vett i huvudet.
😂😂😂😂

Jaja i två säsonger kommer ni sitta och påstå att ni bara tittar för att livet är så jävla tråkigt. Svårt att tro att man sitter och fyller tusentals sidor om man inte har ett genuint intresse. Var inte så fega, ni älskar Big Brother
2021-02-24, 13:41
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren

😂😂😂😂
Äsch jag är med dig! Jobbar som bartender och har hela dagarna fria så det blir lite som ett sällskap när man är hemma. Pysslar och städar och lyssnar på deras skitprat. Trevligt liksom äääälskar BB.
2021-02-24, 13:43
Medlem
Är Nardos verkligen oskuld? känns lite som ett så kallat PR
2021-02-24, 13:44
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Utan smink är hon sötast i huset, lätt. Helt uppfixade skulle jag säga att Tess vinner i en klassisk skönhetstävling, men jag tycker ändå Steph är finare. Hennes ansikte har karaktär och charm och hon har den berömda glimten i ögat. Tess är lite för sval och eterisk.
Kunde inte sagt det bättre själv.
2021-02-24, 13:45
Medlem
Lakkajens avatar
Bara jag som tycker de är för mycket sex och bröst snack här inne? Hallå ursäkta kåtbockar men vänd er till andra program om ni vill se det!! För mycket testosteron här inne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in