2021-02-24, 12:56
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Åt människorna på riktigt en pannkaka var bara? Och en del tog påfyllning med en andra? Nu har jag inte ätit pannkakor sedan jag gick i skolan men då tryckte man ju lätt minst 10 stycken och då var jag ändå anorektiskt smal....

Tänkte samma sak wtf och en liten 5 cm bit på det hahah... men tydligen hade dom ätit mat innan? Inget jag såg men men
2021-02-24, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Missat lite i morse. har steph börjat dejta Luis?!

Till er andra, någon som kan ge en liten recap vad som hänt i morse, verkar ju varit en del?!

Vi fick rösta i appen först vilket team vi ville skulle börja, men nu har produktionen ändrat det till vilka vi tyckte var bäst. Och då har bara ett team kört
2021-02-24, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Vi fick rösta i appen först vilket team vi ville skulle börja, men nu har produktionen ändrat det till vilka vi tyckte var bäst. Och då har bara ett team kört

Snyggt riggat ...
Medlem
Chandler Bings avatar
Stackars Stephanie när eller om hon får se Nardos pinsamma utfrågning
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88

nu verkar omröstningen vara borta vann tess gäng då för när jag kollade strax innan låg dem på 30%
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Otroligt hur man kan snacka om att man vill se folk som Rodney och Widerstedt i programmet igen men så fort någon nuvarande kryddar och försöker skapa intriger är det ett jävla tjut. Hoppas av hela mitt hjärta att det kommer in någon skitsnygg kille som Steph haffar, hon kan få så mycket bättre än mytomanen
Nardos är ju lite annorlunda eftersom hon har sån dubbelmoral, det finns en hög moralisk standard som hon anser att alla ska leva upp till och som hon anser att hon lever upp till, men hon bryter det när det passar henne men om någon annan gör det så flippar hon ut och håller en lång föreläsning om att "jaha sån är du men sån är inte jag, jag har fått lära mig att.." osv osv i all jävla oändlighet.

Hannah och Rodney låtsades i alla fall aldrig vara något de inte är.
2021-02-24, 12:59
Medlem
Citat:
Snyggt riggat ...

Precis, och nu får lilla Nardos ett pris ikväll
2021-02-24, 13:00
Medlem
1754s avatar
Vad jag hatar detta självgoda klappa händerna-fenomen som förekommer i dokusåpor.....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nardos är ju lite annorlunda eftersom hon har sån dubbelmoral, det finns en hög moralisk standard som hon anser att alla ska leva upp till och som hon anser att hon lever upp till, men hon bryter det när det passar henne men om någon annan gör det så flippar hon ut och håller en lång föreläsning om att "jaha sån är du men sån är inte jag, jag har fått lära mig att.." osv osv i all jävla oändlighet.

Hannah och Rodney låtsades i alla fall aldrig vara något de inte är.

Hela hon var väl ett konst-projekt enligt henne själv ...
Medlem
Citat:
Missat lite i morse. har steph börjat dejta Luis?!

Till er andra, någon som kan ge en liten recap vad som hänt i morse, verkar ju varit en del?!

Luis har iiiiiiinget på simon. Sådana killar har man haft att göra med, det ska gudarna veta. De kommer inte ens ihåg sina egna lögner. Killen har till och med glömt bort när han brukar gå och lägga sig
Steph däremot verkar riktigt skön och förhoppningsvis håller hon sig till Simon för att det inte finns bättre just nu. Längtar efter att se henne dissa honom.
2021-02-24, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nu verkar omröstningen vara borta vann tess gäng då för när jag kollade strax innan låg dem på 30%

Stämmer! så nu får dom ett pris, och vi har bara fått se ett lag haha. Man kan bara skratta åt skiten
2021-02-24, 13:01
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Hela hon var väl ett konst-projekt enligt henne själv ...
Haha okej, men det körde hon ju med som ett försvar i efterhand. I huset bad hon aldrig om ursäkt för något.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in