2021-02-24, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Fan det ser ut som Pedram har en chans ändå, Emelie, Joel och Steph delar ju på 17 hjärnceller. Katti tvivlar jag på. Trodde inte jag skulle säga det men hoppas rimligen på Jesper då.

BB har redan lagt ut en omröstning om vilket lag som hade bäst nyhetssändning trots att tre av fyra ännu inte gjort den Jesper/Joel/Pedram har redan 26% haha

vi har ju bara sett en sändning hittils så vi får ju rösta på den då ju
2021-02-24, 12:40
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vi har ju bara sett en sändning hittils så vi får ju rösta på den då ju
Jo givetvis, men de kunde ju ha väntat några timmar med att lägga en omröstning när man kan rösta på alla redan nu.

80% röstar ju på sin favorit oavsett men trodde inte BB arbetade på det sättet.
2021-02-24, 12:41
Medlem
Fy fan va fult av produktionen! när det kommer till röstningen

Det var bara belöning och inte immunitet så skit samma, men nu ska det bombas med kritik till TV4
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2021-02-24 kl. 12:44.
2021-02-24, 12:42
Medlem
herpesvårtas avatar
Hur många gånger ska Joel komma undan med att pakta egentligen?
2021-02-24, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jo givetvis, men de kunde ju ha väntat några timmar med att lägga en omröstning när man kan rösta på alla redan nu.

80% röstar ju på sin favorit oavsett men trodde inte BB arbetade på det sättet.

precis riktigt dåligt gjort av bb
2021-02-24, 12:45
Medlem
Blaisens avatar
Gaaah! Måste lämna nu, snälla rapportera aaaallt.
2021-02-24, 12:46
Medlem
Nu har Narcos pratat i över en timme om Steph/Tess/Simon-situationen som inte ens är en situation förutom i hennes huvud. Är så jädra trött på hennes jävla tjat.

Nu undrar hon vad som hände med hennes mat. Hoppas att någon svarar att de bajsat i den.
2021-02-24, 12:46
Medlem
1754s avatar
Vilket jävla drama....

Och sen att dom försökt hindra Simon och Steff från att ligga....
2021-02-24, 12:53
Medlem
Otroligt hur man kan snacka om att man vill se folk som Rodney och Widerstedt i programmet igen men så fort någon nuvarande kryddar och försöker skapa intriger är det ett jävla tjut. Hoppas av hela mitt hjärta att det kommer in någon skitsnygg kille som Steph haffar, hon kan få så mycket bättre än mytomanen
2021-02-24, 12:53
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Ha, när jag sa för några dagar sen att jag gillade Therese så frågade folk vad jag gillade med henne.
När jag svarade hennes sätt så trodde ingen på mig, eftersom många bara kollar hennes kropp. ✌️
Therese är en intelektuell oas i årets IQ-öken.

Och om Luis är smart, korkad, sarkastisk eller besserwisser tviste dom lärde om, eftersom INGEN människa ju kan tyda dom flåsande ljuden han gör, som tydligen ska föreställa nåt slags språk??

Skulle behövas en slags Luis rosetta-sten för det.
2021-02-24, 12:54
Medlem
Åt människorna på riktigt en pannkaka var bara? Och en del tog påfyllning med en andra? Nu har jag inte ätit pannkakor sedan jag gick i skolan men då tryckte man ju lätt minst 10 stycken och då var jag ändå anorektiskt smal....
2021-02-24, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Otroligt hur man kan snacka om att man vill se folk som Rodney och Widerstedt i programmet igen men så fort någon nuvarande kryddar och försöker skapa intriger är det ett jävla tjut. Hoppas av hela mitt hjärta att det kommer in någon skitsnygg kille som Steph haffar, hon kan få så mycket bättre än mytomanen

Missat lite i morse. har steph börjat dejta Luis?!

Till er andra, någon som kan ge en liten recap vad som hänt i morse, verkar ju varit en del?!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in