2021-02-23, 20:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nena2000
Jag förstår fortfarande hur man år för år inbillar sig att man kan bilda pakter och lita på att ha vänner som håller en om ryggen fram till final. Det är en tävling för sjutton, alla vill väl vinna och står sig själv närmast. Visst kan man bli mer vän med vissa men till syvende och sist är alla rivaler så vadan detta jäkla bölande om knivar i rygg och hjärta osv..............

Jag tänker exakt likadant.
Citera
2021-02-23, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Old-Crow
Vad vill du hon ska göra? Jonglera? Stå på händer? Dra roliga vitsar? Jag tycker Anna är en utmärkt programledare för ett program som Farmen. Hon sätter inte sig själv i centrum och låter istället fokus hamna på deltagarna vilket programidén också går ut på.

Men oj då, blev du kränkt?
Follk tycker olika, finns ingen anledning att tramsa till det, JÄTTEBRA att du tycker att hon är en utmärkt programledare...
Citera
2021-02-23, 20:32
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Citera
2021-02-23, 20:35
Medlem
Tycker repgrenen är rent fusk. Jennifer får alldeles för stor fördel. Av torparna är det bara hon jag skulle vilja se tillbaka på farmen, men grenen känns otroligt orättvis - speciellt när det går så lång tid mellan kamperna så J kan hitta exakta mått.
Citera
2021-02-23, 20:47
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abemad
Tycker repgrenen är rent fusk. Jennifer får alldeles för stor fördel. Av torparna är det bara hon jag skulle vilja se tillbaka på farmen, men grenen känns otroligt orättvis - speciellt när det går så lång tid mellan kamperna så J kan hitta exakta mått.

Inget fusk alls. De flesta vet om att vikter och längdmått förekommer i tävlingar på Farmen så de har god tid på sig att träna på vikter och längdmått innan de kommer till Farmen.
Citera
2021-02-23, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bossa-nova
Avsaknandet av riktiga gräl och intriger gör det helt ointressant att följa. Annat var det med Blåmes och Chipstutte.
Citera
2021-02-23, 23:16
Medlem
Varför
Grinade den där
Richard så jävla mycket? Han har ju en helt skev självbild, han är ju inte en stark spelare.

Mardröm o ha den där jättebebisen som chef.
Senast redigerad av Linje40 2021-02-23 kl. 23:19.
Citera
2021-02-23, 23:40
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linje40
Varför
Grinade den där
Richard så jävla mycket? Han har ju en helt skev självbild, han är ju inte en stark spelare.

När grinade Richard? Det har jag glömt att jag sett i något avsnitt - dessutom åkte han ut i Söndags i Tinget men jag såg inga tårar då heller på honom

Hur han är som chef vet jag inte då jag inte träffat honom privat - men min känsla är att jag nog inte skulle trivas med honom av vad jag sett i TV-rutan.
Citera
2021-02-24, 00:54
Medlem
Citera
2021-02-24, 00:57
Medlem
AlkoholiseradArabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linje40
Varför
Grinade den där

Han grinade väl inte ordagrant? men det var ju ett riktigt jävla tramsande för att han inte blev vald till andrekämpe. Och hans argument var ju helt skeva... Richard var sur för att han inte fick (som han trodde var) en gratisvinst och menade att Robin skulle ge denna vinst till Daniel. Robin tänkte helt rätt och sket i trams pakter för att göra tönt-Richard glad. Vilket jag tycker var helt rätt. Richard är inte bara självgod, han ser fruktansvärt jävla självgod ut också. Så mycket att det blir äckligt att titta på hans jävla hånflin så fort han öppnar käften. Synd bara att karln fick så mycket TV tid. Han tillförde liksom inget positivt alls.
Citera
2021-02-24, 11:17
Medlem
Citera
2021-02-24, 11:30
Medlem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem