2021-01-27, 16:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
--Du ser4 och hör det du vill blir mer uppenbart. han pratar ju en massa gott och berömmer storbonden. Jag skulle inte säga att
Mery har några sociala skills. Då hade hon kunnat hantera kritiken och den buffliga sur gubben. Som jag inte ser. Rak ja men inte sur.
Hur skulle det vara om du ökade läsförståelsen? Jag SA att den enda han pratar gott om är storbonden, men det är en enda person. Jag tror knappt jag har sett honom ens prata med nån utöver Daniel. Märy har ett antal personer hon pratar med, både tjejer och killar. Hon är med i en blåbärsgrupp, hon har blivit vald till gårdsfru. Helt klart har hon mera sociala skills än den där underliga buttra surkarten Henrik.
Citera
2021-01-27, 16:55
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Bra nu börjar det grusa i maskineriet med den gnälliga hortrion.

Den intellektuelle bokläsaren (Dag) är ju bortrensad, så nu finns det bara fårskallar kvar. Dom lär enkelt kunna domineras av zulukaffern Fillip.
Citera
2021-01-27, 16:59
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Hur skulle det vara om du ökade läsförståelsen? Jag SA att den enda han pratar gott om är storbonden, men det är en enda person. Jag tror knappt jag har sett honom ens prata med nån utöver Daniel. Märy har ett antal personer hon pratar med, både tjejer och killar. Hon är med i en blåbärsgrupp, hon har blivit vald till gårdsfru. Helt klart har hon mera sociala skills än den där underliga buttra surkarten Henrik.
Ska jag börja grina nu för att du läxar upp mig när jag gjort fel på ett spydigt sätt? Jag läste för snabbt. Ursäkta jag ska inte läsa så slarvigt nästa gång.
Citera
2021-01-27, 17:00
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Om man ska vara petig så sa du inte du skrev.
Citera
2021-01-27, 17:17
Medlem
EdKempers avatar
Citat:
Om man ska vara petig så sa du inte du skrev.
Citera
2021-01-27, 17:25
Avslutad
Citat:
Ska jag börja grina nu för att du läxar upp mig när jag gjort fel på ett spydigt sätt? Jag läste för snabbt. Ursäkta jag ska inte läsa så slarvigt nästa gång.
Lättkränkt? Jag är ju bara rak och tydlig
Citera
2021-01-27, 17:30
Medlem
Citat:
Att du inte sett Henriks när H talar eller minglar med andra än Daniel, kan helt enkelt bero på
Tv,s klippare.
Henrik har inte varit eller valt att vara i fokus tidigare.
Mary däremot är en sådan som skapar sensationer
hon vill vara i centrum.
Kanske tror hon att detta är en bra väg att stärka sin ställning i gruppen,
jag tror tvärtom.
De som är kloka genomskådar Mary hon är årets dramaqueen.
Henrik är en person med motsatt personlighet.
Visar integritet uppträder som en en typisk trevlig norrlänning, inte västglte-typen alltså.
Mary är otypisk norrlänska mera åt kaxiga adhd hålleti , truten går i ett på henne...
Hon vill vara i fokus till varje pris. Är less på hennes töntiga utspel.
Citera
2021-01-27, 17:40
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Lättkränkt? Jag är ju bara rak och tydlig
§Nej då. Jag såg mitt misstag. Jag grinar inte för de. Jag ska inte springa till mamma och s
äga att någon var dum på flb. Det går inte att kränka mig. Man väljer om man blir kränkt. Tänkte bar där fick jag. Jag vet att jag är en slarver ibland. Jag är värdelös på att skriva.
Citera
2021-01-27, 17:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Att du inte sett Henriks när H talar eller minglar med andra än Daniel, kan helt enkelt bero på
Tv,s klippare.
Henrik har inte varit eller valt att vara i fokus tidigare.
Mary däremot är en sådan som skapar sensationer
hon vill vara i centrum.
Kanske tror hon att detta är en bra väg att stärka sin ställning i gruppen,
jag tror tvärtom.
De som är kloka genomskådar Mary hon är årets dramaqueen.
Henrik är en person med motsatt personlighet.
Visar integritet uppträder som en en typisk trevlig norrlänning, inte västglte-typen alltså.
Mary är otypisk norrlänska mera åt kaxiga adhd hålleti , truten går i ett på henne...
Hon vill vara i fokus till varje pris. Är less på hennes töntiga utspel.
Alltid dessa klippare som förfalskar. Henrik är säkert supersocial men är bara oturligt bortklippt i alla sociala situationer . Eller så är han precis som han visas, en bitter surkart.
Citera
2021-01-27, 17:48
Medlem
Filip är en glad skit som kan gå långt.Alltid ett leende på läpparna och lättlärd enligt Daniel. Dags för en svart husbonde i Farmen? 🙄
Senast redigerad av Torspjesku 2021-01-27 kl. 17:55.
Citera
2021-01-27, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Filip är en glad skit som kan gå långt.Alltid ett leende på läpparna och lättlärd enligt Daniel. Dags för en svart husbonde i Farmen? 🙄

Håller med. Sympatisk prick. Frågan är om han inte är lite lättmanipulerad. Känns som Selle och Mary styr honom.
Citera
2021-01-27, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abemad
Håller med. Sympatisk prick. Frågan är om han inte är lite lättmanipulerad. Känns som Selle och Mary styr honom.
Men nu är lill-tigern snart tillbaka vid hans sida.
Tiger lilly och Phil är vänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in