2021-02-24, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jo, kvinnor har lättare att få random sex. Men män som vill satsa på förhållande och ser hyffsat ok ut och är hyffsat ok som personer, brukar vara hårdvaluta för giftassugna kvinnor. Tro mig.
Nej ingen tror dig vid det här laget. Ingen bryr sig om hur du känner, ditt magiska tänkande eller hur du tycker det borde vara. Du är om och om igen motbevisad men helt oförmögen att ta det till dig och omvärdera ditt perspektiv. Det är inte längre imponerande att människor orkar debattera med dig, du har dragit med dig kloka debattörer ner i dit märkliga narcissistiska träsk. Fy skäms, pojkvaskrar!
Citera
2021-02-24, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Men majoriteten av män är inte begåvade med modellansikten utan måste prestera för att ha något som helst värde hos kvinnor.

Han hade inte/har inget modellansikte. Utan ser bara jävligt snygg ut.

Charm kommer man långt på också om man ser ok ut. Jag märkte extrem skillnad mot när jag gick ut och var på neutralt humör. Då lös raggen med sin frånvaro. Men om jag gick ut med charmen inkopplad efter lite härlig musik hemma och gott sällskap av mina närmsta polare osv. Ja, då var det inte svårt att få ragg. Både män och kvinnor.
Citera
2021-02-24, 00:54
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Han hade inte/har inget modellansikte. Utan ser bara jävligt snygg ut.

Charm kommer man långt på också om man ser ok ut. Jag märkte extrem skillnad mot när jag gick ut och var på neutralt humör. Då lös raggen med sin frånvaro. Men om jag gick ut med charmen inkopplad efter lite härlig musik hemma och gott sällskap av mina närmsta polare osv. Ja, då var det inte svårt att få ragg. Både män och kvinnor.

Majoriteten av män ser inte jävligt snygga ut, så de måste prestera för att ha något värde hos kvinnor.
Citera
2021-02-24, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Skärp dig!
Ska du ta den ärliga varianten av din kravlista, är det ett helt inlägg långt eller mer. (Minst 15k tecken)
Män är långt ifrån lika komplicerade. Den är nytvättad, brukar räcka.

Du ser, det är ingen större mening att delge sina ärliga åsikter, för inte många tror på en i alla fall
Så mycket har man för det, men jag är envis, så jag lägger mig inte platt för det.
Jag har önskemål, men dom är inte så himla många, och inte dom som många män tror.
Till en början så vet jag inte hur mannen ser ut, det vet jag först då jag i princip har bestämt mig för om jag vill träffa honom eller inte, och då vet jag hur han är som person, så då funkar det mesta vad gäller utseende.
Huruvida man är komplicerad eller inte, är ju svårt att avgöra. jag kan ju tycka att en man har alldeles för lågt ställda krav, om han är beredd att knulla på i princip en åsna. Det tilltalar inte mig, så en sån man med inga krav är inte min typ av man.
Men lite lagom är alldeles utmärkt, man bör ha sex med någon man finner attraktiv, om det är ömsesidigt förstås.
Citera
2021-02-24, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Nej ingen tror dig vid det här laget. Ingen bryr sig om hur du känner, ditt magiska tänkande eller hur du tycker det borde vara. Du är om och om igen motbevisad men helt oförmögen att ta det till dig och omvärdera ditt perspektiv. Det är inte längre imponerande att människor orkar debattera med dig, du har dragit med dig kloka debattörer ner i dit märkliga narcissistiska träsk. Fy skäms, pojkvaskrar!

Så det är bara vissa personers erfarenheter som är godtagbara?

vi andra då, som inte delar deras erfarenheter? Vi som har helt andra erfarenheter av hur kvinnor fungerar? Ska vi inte få komma till tals?
Citera
2021-02-24, 00:59
Medlem
Citat:
Då är du med andra ord inte "allmänt kåt".

Nähä, inte det?

Då är inte en man det heller, om han inte vill knulla på en vilken kvinna som helst, även om en del män har ett större antal kvinnor dom vill sätta på än jag har män jag vill knulla?
Jag kanske önskar en viss kvalitet även hos en man för enbart sex?
Vilket en hel del män även har, annars borde jag inte ha blivit nekad sex av den del män?
Citera
2021-02-24, 01:00
Medlem
Citat:
Majoriteten av män ser inte jävligt snygga ut, så de måste prestera för att ha något värde hos kvinnor.

Majoriteten av kvinnor ser inte heller jävligt snygga ut, och det är en jävla tur det så undertecknad också får slakta pannkaka ibland.
Citera
2021-02-24, 01:05
Medlem
Citat:

Charm kommer man som sagt var långt med. Om man ser ok ut.

Om man ser direkt oattraktiv ut, får man göra något åt sitt yttre och jobba på sin charm. Och sin humor. Men man får inte bli pajas, utan ha en humor kombinerat med charm och en flirtig men laidback attityd. En attityd som signalerar "jag mår bra i mig själv och trivs med mitt liv, men du är en härlig kvinna, så dig vill jag gärna lära känna". Tro mig. Det kommer man långt, mycket långt på. En mycket vacker dam jag träffade en gång gick jag bara fram till och berättade för henne precis hur vacker jag tyckte att hon var, det gick mycket bra. Hon visste ingenting om mig förutom hur jag såg ut. Men sådant får man göra med försiktighet i dessa tider... Känna in läget. Nu gjorde jag inte alls det, utan var väl ung och lite småkaxig efter några bärs.
Citera
2021-02-24, 01:05
Medlem
Citat:
Så det är bara vissa personers erfarenheter som är godtagbara?

vi andra då, som inte delar deras erfarenheter? Vi som har helt andra erfarenheter av hur kvinnor fungerar? Ska vi inte få komma till tals?
Du är förlorad. Det handlar inte om "erfarenheter", känslor eller andra subjektivt underbyggda teorier. Det är fakta som sparkar in ansiktet på dig.
Citera
2021-02-24, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Du är förlorad. Det handlar inte om "erfarenheter", känslor eller andra subjektivt underbyggda teorier. Det är fakta som sparkar in ansiktet på dig.

Har du någonsin hört talas om paradigmskifte? Det vi tror är sant idag, kan visa sig inte vara sant imorgon. Så tror jag att det kommer gå med er "fakta". Eftersom vi är många som inte delar er "fakta".
Citera
2021-02-24, 01:11
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Charm kommer man som sagt var långt med. Om man ser ok ut.

Om man ser direkt oattraktiv ut, får man göra något åt sitt yttre och jobba på sin charm. Och sin humor. Men man får inte bli pajas, utan ha en humor kombinerat med charm och en flirtig men laidback attityd. En attityd som signalerar "jag mår bra i mig själv och trivs med mitt liv, men du är en härlig kvinna, så dig vill jag gärna lära känna". Tro mig. Det kommer man långt, mycket långt på. En mycket vacker dam jag träffade en gång gick jag bara fram till och berättade för henne precis hur vacker jag tyckte att hon var, det gick mycket bra. Hon visste ingenting om mig förutom hur jag såg ut. Men sådant får man göra med försiktighet i dessa tider... Känna in läget. Nu gjorde jag inte alls det, utan var väl ung och lite småkaxig efter några bärs.

Ribban för vad som anses som "ok utseende" höjs för varje år. Idag är det endast en minoritet män som av kvinnor anses "se ok ut".

Men ja, "charm", dvs högstatusbeteende eller imitation av högstatusbeteende kommer man långt med ja. Inte så konstigt eftersom det signalerar till kvinnans reptilhjärna att du har hög status, dvs att du har presterat. Detta har vi gått igenom tidigare.
Senast redigerad av hardusettminapa 2021-02-24 kl. 01:14.
Citera
2021-02-24, 01:14
Medlem
Citat:
Har du någonsin hört talas om paradigmskifte? Det vi tror är sant idag, kan visa sig inte vara sant imorgon. Så tror jag att det kommer gå med er "fakta". Eftersom vi är många som inte delar er "fakta".
Det är fakta, inte "fakta". Dvs tydlig statistik, vetenskap som ger ett tydligt tvärsnitt varpå vi kan dra slutsatser. Inser du inte inte hur djupt ofrisk du är om dina känslor och "erfarenheter" ska väga tyngre?

Kan man tänka sig att du har en del erfarenheter av psykiatrisk vård tidigare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in